Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Rok s koronavirem změnil oblékání Čechů, třetina už u online nakupování zůstane

Photo by Tamara Bellis on Unsplash
Photo by Tamara Bellis on Unsplash

Zažít čtvero ročních období během pandemie přivedlo Čechy k pořizování oblečení přes internet. Módní e-commerce byla ještě na začátku roku 2020 především doménou mladší generace, anebo se týkala jen určitých segmentů (legíny, ponožky, kabelky). Následoval obrovský přerod: 68% Čechů změnilo styl oblékání a 39% dokonce velikost. Košíky módních e-shopů se plnily častěji proto, že byly po většinu roku zavřené kamenné prodejny, ale i za účelem zpříjemnění domácí nudy či v důsledku změny stylu tepláky či mikinové šaty se vybírají virtuálně jednodušeji než upnuté sukně, saka či košile. O signifikantní změně nákupních návyků hovoří i fakt, že celých 35% nováčků už u online nakupování zůstane. 

Délka pandemie zapříčinila, že si Češi na nákupy online zvykli

Zejména druhý lockdown přinutil i nové segmenty populace sáhnout po e-shopech, ať už sháněli sezónní oblečení nebo něco příjemnějšího na sebe. „68 % Čechů změnilo v pandemii styl oblékání. Ženy oblékly legíny, muži tepláky a mikiny. Obě pohlaví se pak shodují na teniskách,” uvádí Kristýna Rakovská, brand manager GLAMI. Pohodlné kousky jako mikinové šaty a overaly se dodnes drží na špici vyhledávanosti. Přední vyhledávač módy GLAMI přináší v rozsáhlé studii Fashion (Re)search – Rok s koronavirem mezi 5 500 respondenty kompletní vhled do proměněného nákupního chování. Dle dat GLAMI se Češi v roce s koronavirem rozdělili na tři skupiny: 32 % zákazníků nakupovalo módu více než předtím. K nákupům je přivedly slevy a udělali si z nich koníčka pro zahnání lockdownové nudy. Celých 46 % Čechů pak nakupovalo méně, hlavně z důvodu, že neměli oblečení kam nosit. Na druhém místě uváděli respondenti nedostatek peněz. Každý pátý nakupoval beze změny.

Nezměnily se jen návyky, ale také velikosti

Zajímavé je, že 39 % zákazníků během pandemie změnilo velikost oblečení, kterou standardně nakupují. Takzvaná pandemická kila, o kterých se mluví v souvislosti s lockdowny a nedostatkem pohybu po celém světě, tak mohou být důvodem, že 29 % Čechů nakupuje větší kousky. Na druhou stranu 10 % respondentů sahá po menších velikostech,” přibližuje Rakovská z GLAMI.

Prioritami, které měli Češi před rokem a zůstaly jim dodnes, jsou rychlé doručení a doprava zdarma. Za zmínku stojí dle brand managerky GLAMI také fakt, že jsme se naučili platit bezkontaktně: „Platbu hotovostí na dobírku už preferuje jen 10 % oproti loňským 24 %.”

 

S nákupem džínů čekáme už přes rok

Největší výzvou u online nákupů je virtuální výběr. Kategorie, které Čechům při online nákupech dělají největší problém, jsou ty, u kterých je zkoušení zásadní: muži a ženy shodně uvádí na prvním místě džíny a obecně kalhoty (49 %), v těsném závěsu jsou pro obě pohlaví boty (37 %) a bronz si odneslo dámské spodní prádlo (24 %). Online retailer ASOS zaznamenal obdobný trend s tím rozdílem, že džíny se prodávaly, ale primárně volné typy, tzv. dad jeans (těch e-shop prodal na 100 000 párů). Rok 2020 byl také prvním, kdy skejťácké kalhoty (222% nárůst prodejů) porazily dřív nejpopulárnější skinny jeans.

Nemožnost zboží osahat je problémem pro 58 % dotázaných, hned za ním je složitý výběr velikosti (47 %) a téměř polovina respondentů nechce platit za dopravu. Pro 18 % je složité zboží vracet. I přesto však 35 % nováčků, kteří dříve pořizovali oblečení pouze offline, uvedlo, že u online nakupování zůstane. Do budoucna lze předpokládat, že s rozvojem umělé inteligence (AI) odpadne značné množství bariér při nákupním procesu, a poroste ochota pořizovat oblečení online. „AI může zákazníkovi pomoci s doporučením velikosti na základě předchozích objednávek a vrácených položek. Případně ho může nechat oblečení virtuálně vyzkoušet za pomoci vlastních fotek,” tak zní vhled do blízké budoucnosti módní e-commerce z úst Antonína Hoskovce, head of AI v GLAMI

 

O GLAMI 

GLAMI bylo založeno v roce 2013 Tomášem Hodboďem a Michalem Jirákem jako vyhledávač pro vše, co se týká módy. Každý den GLAMI spojuje tisíce nakupujících se značkami a e-shopy na jednom místě. Díky chytré kategorizaci produktů a výběru módy šitému na míru každého jednotlivce GLAMI zjednodušuje objevování a nakupování módy.

Dnes zákazník v katalogu GLAMI.cz najde téměř 3 miliony produktů od více než 25 tisíc značek. GLAMI patří do skupiny Inspigroup a působí již v 19 zemích světa.

O reportu 

Fashion (Re)search je dlouhodobý výzkumný projekt vyhledávače módy GLAMI o stavu české módní e-commerce, založený na kontinuálním sběru dat. Hlavním cílem je lepší porozumění v dynamice trhu módní e-commerce.

V tomto výzkumu jsme použili výsledky průzkumu, který proběhl mezi 5 500 uživateli (80 % žen, 20 % mužů). Sběr dat proběhl v první polovině dubna 2021. Tyto data jsme porovnávali s daty ze stejného období loňského roku 2020. Dále jsme použili interní data objednávek, kategorií a produktů na GLAMI.cz.

 

 

Comments

comments

Vyhledat