Styx se vrací v plné síle
Většině dnešních třicátníků a čtyřicátníků se při vyslovení značky Styx vybaví bezpochyby nezaměnitelné trenky. Trenky, které od druhé poloviny devadesátých let udávaly trendy a bez kterých se neobešlo mnoho známých českých osobností ze světa sportu, kultury i showbusinessu.
Mohlo by se zdát, že tato značka je v útlumu, ale opak je pravdou. V loňském roce ji odkoupila společnost provozující velký specializovaný internetový obchod Trenýrkárna.cz, která se rozhodla navázat na tradici zakladatelů a portfolio značky stále dále rozšiřovat.
„Rozlišovacími prvky produktů značky Styx byl vždy originální design a kvalitní materiály. Od samotné látky, potisku, přes gumu až po pečlivý výběr nití. A také zlaté ručičky českých švadlen. Vše toto jsme se rozhodli po převzetí značky zachovat a chceme tento směr dále rozšiřovat. Do dalšího rozvoje také chceme promítnout naše bohaté zkušenosti z retailu. České zákazníky máme dobře zmapované a chceme jim nabízet stále více produktů pro uspokojení jejich potřeb a pohodlí,“ říká Adam Rožánek, spolumajitel e-shopu a sítě obchodů Trenýrkárna.cz.
V portofoliu Styx najdete dnes již nejenom pánské trenky, jak tomu bylo v počátku, ale také pánské boxerky, které jsou stále žádanější, dále pak slipy, šortky, kraťasy, plavky a ponožky. A nechybí ani stále populárnější trenky dámské a dětské. Velmi žádané jsou také párové trenky: dámské + pánské ze stejného materiálu a se stejným vzorem. Značka je také známá svým ikonickým balením včetně plechovek.
Výběr produktů je velice široký, samozřejmostí jsou propracované střihy, příjemný materiál a bohaté spektrum barev a vzorů. Značka Styx prezentuje autorské dekory, které jsou všude kolem nás. Na vybraných designech se podílí také čeští návrháři, velký ohlas získala například kolekce od návrháře Petra Jáchyma.
Více na Styx-underwear.cz a Trenýrkárna.cz .