Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Tip na výstavu: Dana Sahánková, Ve své slupce nikdy nenajdeš stání

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Ve své slupce nikdy nenajdeš stání
Dana Sahánková kontinuálně pracuje s médiem velkoformátové kresby. Název její výstavy „Ve své slupce nikdy nenajdeš stání“ je modifikací citace jedné z replik Mefista. Modifikace spočívá v přenesení jednání ze třetí osoby (on) do jednání osoby druhé (ty). V pozadí projektu je cítit faustovské téma, kterého se autorka dotýká při dlouhodobější vizuální tematizaci času a paměti. K jejich vyjádření dlouhodobě používá arzenál vybraných zvířat (vlci, psi, jeleni, kočky) ve vztahu k prostoru, jež se neustále proměňuje. Tento alegorizovaný vztah, který je vzájemným dynamickým „prorůstáním“ figur a jejich rámce občas doplňují mýtické postavy s jakýmsi blíže neurčeným posláním (např. vracející se snová postava malého anděla). Predátoři zastoupeni volenými zvířaty jsou vyjímáni ze svých dominantních rolí a stávají se oběťmi plynoucího času. Jejich těla, plná agresivních gest, se rozpadají do fragmentů a jsou skládána v nové celky navozující snovou atmosféru, stavy vytržení, osvícení či halucinace. Ireálný je i sám „vlnící se prostor“, jehož konstrukce se neustále rozpadá a hroutí, nebo se proměňuje v důsledku neznámého mechanismu (Bez názvu VII-I a Bez názvu VII-II, 2014-15). Divák se tu může často cítit jako nezvaný host. Noříme se do hlubinných psychoanalytických situací v jejich polarizační syrovosti, nebo do konstelací, které v metaforické zkratce přesahují lidské měřítko nejenom v rovině fyzické, ale především v rovině reflexivního vědomí. Eskalací  nejistoty autorka odhaluje rubovou stránku systematizovaného a racionalizovaného světa, v němž žijeme.  Kurátorem projektu je Petr Vaňous.

Dana Sahánková (nar. 1984 v Praze) – absolvovala v l. 2005-2011 pražskou Akademii výtvarných umění (ateliér Kresby prof. Jitky Svobodové). V roce 2008 studijně pobývala na Ecole Nationale Supérieure d’art v Dijonu a v roce 2009 v ateliéru Nových médií II Veroniky Bromové (AVU, Praha). Ještě za studií v r. 2010 byla její práce představena v rámci cyklu Start Up v pražské GHMP; v r. 2011 byla zařazena do bilančního projektu Česká malba generace nultých let 21. století v brněnském Wannieck Gallery. V roce 2012 se stala finalistkou Ceny kritiky, kde obdržela Cenu sympatie diváků. Naposledy samostatně vystavovala v kutnohorském GASKu (projekt Vertikála šerosvitu, 2016) a zúčastnila se kolektivních projektů pOSTKONCEpTUÁLNÍ ANTIKONCEpCE (OGV, Jihlava, 2017; Galerie U Bílého jednorožce, Galerie Klatovy – Klenová, 2018), Otřesy (Galerie Halle 14. Leipziger Baumwollspinnerei, Lipsko, 2017) a Tangenty (Dům umění města Brna, 2019). V letošním roce zasedne v porotě ceny EXIT 2019. V prostorách Trafo Gallery již jednou vystavovala, v r. 2018 se zde zúčastnila projektu OSM.

Dana Sahánková: Ve své slupce nikdy nenajdeš stání
Trafo Gallery Pražská tržnice, Hala č. 14
Výstava potrvá do 21. dubna 2019

Comments

comments

Vyhledat