Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

TOGETHER I AM STRONG: ZALANDO spouští první sportovní kampaň vytvořenou na dálku

TOGETHER I AM STRONG: ZALANDO
TOGETHER I AM STRONG: ZALANDO

Ve své první kampani vyrobené zcela na dálku Zalando oslavuje kreativitu, s níž lidé hledají nové způsoby, jak v současné situaci sportovat a zůstat fit. I v době, kdy se všichni snažíme limitovat sociální kontakt, nás sport nepřestává spojovat, byť pouze virtuálně. V reklamním spotu sledujeme jedenáct hrdinů, kteří nás nechají nahlédnout na to, jak místo ve své posilovně teď cvičí doma.

Kampaň „Together I Am Strong“ uvedená primárně jako reklamní spot ukazuje, jak lidé současnou společenskou výzvu řeší a zůstávají i doma nadále aktivní. Pojí je dohromady jedna věc: stále cvičí a zůstávají ve spojení s ostatními, aby v této soudržnosti našli sílu a inspiraci. Spot nás bere na prohlídku různých domovů a různých sportovních činností. Mísí se v něm ilustrace, videa z dronů, stop motion animace a intimní záběry z domova našich influencerů.

Kampaň, kterou vytvořila agentura Kolle Rebbe v Hamburku, se zaměřuje na novou realitu většiny lidí, v níž se kreativita stala nezbytnější než kdy dřív, protože bez ní jde doma pořádně sportovat jen ztuha. Trenéři, tělocvičny a jógová studia nyní nabízejí kurzy na sociálních médiích a sportovci se scházejí v digitálních skupinách, cvičí doma a z každodenních objektů se stává posilovací náčiní – láhev na vodu se stává činkou, rám dveří se stává hrazdou, z koberce je podložka na jógu.

Kampaň si klade za cíl zároveň projevit solidaritu s mnoha sportovními profesionály, kteří jsou v současné situaci konfrontováni s novými výzvami, oslavovat lidskou soudržnost a inspirovat k tvořivosti.

Nové, aktivní nastavení produkce umožnilo Zalandu rychle produkovat obsah i v nastalé složité situaci. Reklamní spot kreativně režírovala Stefanie Soho a doprovodné ilustrace jsou dílem Deveroe. Divák je postupně zaváděn do domovů hlavních hrdinů a je svědkem „nové každodenní reality“, která se odehrává v jejich obývacích pokojích, u oken či dokonce na jejich střechách. Učitelka jógy Steph Cusack se ze svého berlínského bytu připojuje k online hodině, Phillip Pratt používá při tréninku svůj invalidní vozík jako závaží a olympijský vzpěrač Max Lang ukazuje, jak se on drží doma ve formě. Přesun z jednoho domu do druhého nám nastiňuje, jak se jednotliví sportovci přizpůsobují této nové realitě a hledají způsoby, jak trénovat – od obyčejného posilování po domácí basketbal.

Spot je středobodem kampaně a poběží v televizi, na sociálních médiích a dále bude využit na dalších kanálech vlastněných Zalandem.

Comments

comments

Vyhledat