Zalando Pre-Owned nabízí platformu pro prodej použitého oblečení
Zalando představilo sekci Zalando Pre-Owned, kde mohou zákazníci z celé Evropy nakupovat a zároveň prodávat své módní kousky přímo na stránkách Zalando Fashion Store.
Zákazníci mohou nově prodloužit životnost svých oděvů obchodováním s nimi přímo na stránkách e-shopu Zalando. Zapojit se mohou nově zákazníci z dalších sedmi evropských trhů, a to z Rakouska, Švédska, Dánska, Finska, Itálie a Irska, včetně České republiky. Prodávající budou mít možnost se rozhodnout, zda budou chtít svůj kousek oblečení směnit za kredity na budoucí nákup či stejný obnos darovat partnerským charitativním organizacím. V současné době Zalando podporuje organizaci Červený kříž nebo WeForest.
Nová kategorie Pre-Owned, který nyní funguje ve třinácti zemích, pomůže překlenout propast mezi zábavou z nakupování módy, neotřelostí a sebevyjádřením, s udržitelným přístupem k módě a bezkonkurenčním pohodlím.
Pre-Owned zároveň reaguje na požadavky zákazníků, kteří chtějí měnit své nákupní chování. Umožní tak uspokojit miliony zákazníků, kteří chtějí nakupovat, ale i ty, co chtějí své již nenošené kousky prodávat.
Další novinkou ke službě Pre-Owned je upuštění od plastových obalů. Přispívá tak k závazku společnosti Zalando navrhovat obaly tak, aby se minimalizovalo plýtvání a obaly se používaly stále dokola. Zalando se zavázalo vyloučit do roku 2023 všechny plasty na jedno použití.
Spuštění Pre-Owned rovněž přispěje k cíli společnosti Zalando uplatnit zásady cirkulace a prodloužit životnost nejméně padesáti milionů módních produktů do roku 2023.
„Věděli jsme, že existuje vysoká poptávka po atraktivní nabídce „one-stop-shop“ pro použitou módu. Když jsme na Zalandu spustili kategorii Pre-Owned, byli jsme první evropskou platformou, která nabídla bezproblémové řešení v tak obrovském měřítku. Vlastní výzkum nám rovněž potvrdil, do jaké míry spotřebitelům záleží na tom, aby měli možnost se rozhodovat udržitelněji.
Zejména mladší zákazníci ve věku 18-29 let stále častěji nakupují použitou módu, a to právě z důvodu udržitelnosti. Chyběla jim ovšem jednoduchá a spolehlivá služba, která zkombinuje snadné prodávání věcí s příjemným zážitkem z nakupování online,“ vysvětluje Torben Hansen, Zalando.
https://www.zalando.cz/pre-owned/
–