Zalando Pre-Owned nabízí platformu pro prodej použitého oblečení

Zalando
Zalando

 

Zalando představilo sekci Zalando Pre-Owned, kde mohou zákazníci z celé  Evropy nakupovat a zároveň prodávat své módní kousky přímo na stránkách Zalando Fashion  Store.  

Zákazníci mohou nově prodloužit životnost svých oděvů obchodováním s nimi přímo na  stránkách e-shopu Zalando. Zapojit se mohou nově zákazníci z dalších sedmi evropských trhů,  a to z Rakouska, Švédska, Dánska, Finska, Itálie a Irska, včetně České republiky. Prodávající  budou mít možnost se rozhodnout, zda budou chtít svůj kousek oblečení směnit za kredity na  budoucí nákup či stejný obnos darovat partnerským charitativním organizacím. V současné  době Zalando podporuje organizaci Červený kříž nebo WeForest.  

Nová kategorie Pre-Owned, který nyní funguje ve třinácti zemích, pomůže překlenout propast  mezi zábavou z nakupování módy, neotřelostí a sebevyjádřením, s udržitelným přístupem  k módě a bezkonkurenčním pohodlím.  

Pre-Owned zároveň reaguje na požadavky zákazníků, kteří chtějí měnit své nákupní chování.  Umožní tak uspokojit miliony zákazníků, kteří chtějí nakupovat, ale i ty, co chtějí své již  nenošené kousky prodávat.  

Další novinkou ke službě Pre-Owned je upuštění od plastových obalů. Přispívá tak k závazku  společnosti Zalando navrhovat obaly tak, aby se minimalizovalo plýtvání a obaly se používaly  stále dokola. Zalando se zavázalo vyloučit do roku 2023 všechny plasty na jedno použití.  

Spuštění Pre-Owned rovněž přispěje k cíli společnosti Zalando uplatnit zásady cirkulace a  prodloužit životnost nejméně padesáti milionů módních produktů do roku 2023.  

„Věděli jsme, že existuje vysoká poptávka po atraktivní nabídce „one-stop-shop“ pro použitou  módu. Když jsme na Zalandu spustili kategorii Pre-Owned, byli jsme první evropskou  platformou, která nabídla bezproblémové řešení v tak obrovském měřítku. Vlastní výzkum  nám rovněž potvrdil, do jaké míry spotřebitelům záleží na tom, aby měli možnost se  rozhodovat udržitelněji.  

Zejména mladší zákazníci ve věku 18-29 let stále častěji nakupují použitou módu, a to právě  z důvodu udržitelnosti. Chyběla jim ovšem jednoduchá a spolehlivá služba, která zkombinuje  snadné prodávání věcí s příjemným zážitkem z nakupování online,“ vysvětluje Torben Hansen,  Zalando.

https://www.zalando.cz/pre-owned/

 

Comments

comments

Vyhledat