V Číně vystaví klenoty z archivu Tiffany

foto Tiffany & Co.
foto Tiffany & Co.

TIFFANY & CO. OZNAMUJE VÝSTAVU „VIZE A VIRTUOZITA“

Výstava oslaví 180 let umění a výjimečných diamantů značky Tiffany.

Tiffany & Co. oznamuje otevření nové výstavy s názvem „Vize a virtuozita“, kterou uvede v čínské Šanghaji. Výstava bude oslavou nejlepších kreativní skvostů legendární klenotnické firmy. Pro Tiffany to bude první výstava svého druhu a bude pojata jako putování historií, zkoumání klíčových momentů značky Tiffany, a odhalí i něco z toho, co přijde. Bude to hloubkový pohled do uznávané značky, která oslavuje svou minulost a současně odhaluje, jak významná je tato jedinečná historie i pro současnost. Šanghaj, globální metropole s bohatým kulturním dědictvím a mezinárodním vlivem, je dokonalou destinací pro výstavu takového charakteru.

„Výstava Vize a virtuozita vzdává hold společnosti Tiffany & Co., která usiluje o mistrovské řemeslné provedení a inovativní design od chvíle, kdy Charles Lewis Tiffany založil svou společnost v roce 1837 v New Yorku,“ uvedl Alessandro Bogliolo, výkonný ředitel Tiffany & Co., a dodal: „Tyto dvě hodnoty – vize a virtuozita – má Tiffany & Co. trvale ve svém srdci a tato výstava představuje to nejlepší z naší značky.“

Výstava přenese návštěvníky do imaginativního světa, ve kterém jsou předvedeny nejdůležitější předměty z archivu Tiffany. Výstavní instalace uvádějí do kontextu průkopnické okamžiky značky Tiffany a dokumentují její četná prvenství, jako je představení moderního zásnubního prstenu Tiffany®Setting.

„V archivu Tiffany je mnoho neuvěřitelných objektů, z nichž čerpáme inspiraci, a neustále se snažíme nacházet nové cesty k tomu, jak je přetvořit a nově interpretovat do podoby našich dnešních návrhů,“ řekl Reed Krakoff, umělecký ředitel Tiffany & Co. „Touto výstavou chceme uctít minulost a ukázat, že krása a mistrovské řemeslné provedení jsou nadčasové a vždy relevantní.“

Tematická cesta provede návštěvníky šesti kapitolami věnovanými výjimečné historii značky Tiffany & Co., která vyniká mimořádným designem a řemeslným zpracováním.

Modrá je barva snů

Tato sekce je věnovaná tyrkysovému odstínu Tiffany Blue® a poukazuje na to, jak bývá tato ikonická barva využívána na špercích Tiffany i v rámci brandingu a jak se stala kulturní ikonou. Tento sál vzdává hold odkazu Tiffany v oblasti objevování a zavádění barevných drahokamů a představí například safíry z Montany a tanzanit, nafialovělý modrý kámen, který značka Tiffany představila světu v roce 1968.

Svět Tiffany

Instalace nazvaná Svět Tiffany je vizuálním svědectvím toho, jak je značka Tiffany reprezentována v populární kultuře a představuje nejrůznější ukázky ikonického vlivu značky Tiffany ve filmu, televizi, hudbě a literatuře. Zde je zobrazen vývoj krabičky Tiffany Blue Box®, zdokumentována výstavba vlajkového obchodu značky na Páté avenue v New Yorku, vlivné osobnosti, které nosily šperky Tiffany, a další zásadní okamžiky, které způsobily, že Tiffany svými inspirativními šperky vyvolává radost.

Modrá kniha Tiffany
Tady návštěvníci objeví inovace a umělecké kvality, které stojí v pozadí luxusních skvostů vysokého šperkařství definujících kolekce Blue Book (Modré knihy). V tomto sále se představí vše od originálníModré knihy z roku 1845 přes první katalog určený k objednávání poštou v USA až po transcendentní díla Jeana Schlumbergera a Elsy Peretti. Zde se vypráví příběh vývoje designu a řemeslného provedení, které po téměř dvě století utvářely kreativitu značky Tiffany, a najdete zde také šperky z aktuálních kolekcí Blue Book uměleckého ředitele Tiffany & Co. Reeda Krakoffa.

Láska a Tiffany

Značka Tiffany vždy vytvářela šperky, které oslavují vztahy a způsob, jímž lidé vyjadřují své pocity pomocí důkazů lásky. Vystavené exponáty vám umožní seznámit se s významnou rolí, již značka Tiffany hrála v největších světových milostných příbězích, a to včetně prvního moderního zásnubního prstenu Tiffany® Setting a nově uvedeného zásnubního prstenu Tiffany TrueTM.

Snídaně u Tiffanyho

Žádný jiný film nehrál tak významnou roli v přitažlivosti značky Tiffany v populární kultuře jakoSnídaně u Tiffanyho. Tato sekce přenese návštěvníky do zákulisí filmu a nabídne exkluzivní předměty, jako je původní scénář s osobními poznámkami Audrey Hepburn® a fotografie ze zákulisí z vlajkového butiku značky na Páté avenue.

Diamanty: Zázraky přírody

Tady čeká návštěvníky pozvánka k prohlídce nejcennějších a nejvýznamnějších Tiffanyho diamantů. Sál vzdává hold dlouhodobému postavení značky Tiffany jako autority v oblasti diamantů od dob cechovní kultury přes Art Deco po současné šperky. Výstaqva vrcholí korunním šperkem značky –diamantem Tiffany. Tento výjimečný žlutý diamant o hmotnosti 128,54 karátů, který byl dlouho zdrojem inspirace a výchozím bodem kolekcí klenotů značky Tiffany, patří nepochybně mezi nejvýznamnější drahé kameny na světě.

Výstava „Vize a virtuozita“ se bude konat v čínské Šanghaji v nadaci Fosun Foundation Shanghai, kde bude pro veřejnost otevřena od 23. září do 10. listopadu 2019.

Vstupenky bude možné zakoupit od září, přičemž výtěžek z jejich prodeje poputuje na podporu nadace Fosun Foundation a jejích charitativních projektů.

 

Comments

comments

Vyhledat