Vans se spojuje se světovými umělci

foto: Vans
foto: Vans

Partnerství s pěti světovými mladými umělci se stalo podkladem k aktuální kampani značky VANS. Fotograf Patrick O’Dell v ní vypráví příběh kreativity a osobního stylu napříč geografickými i uměleckými hranicemi.

Svůj osobní styl, jehož nezbytnou součástí je značka VANS, prezentují:

Mia Carucci, umělkyně a dýdžejka

Latinskoamerické kořeny a kulturně odlišná výchova ovlivňují kreativní práci této umělkyně a dýdžejky. Mia začínala jako vinylová DJ a své znalosti pro digging budovala analogovou cestu. Svým specifickým výběrem a kombinací žánrů inspiruje posluchače pravidelné rozhlasové show v NTS a jako dýdžejka pro Virgin Party v Los Angeles, kde je na měsíční residenci.

Matt McCormick, multižánrový umělec

Výtvarník, sochař a fotograf, spisovatel a designér z Los Angeles umně ovládá všechna kreativní média. Ve svých dílech je inspirován západoamerickými motivy a duchem Kalifornie.

Rosey Jones , ilustrátorka

Dny tráví kreslením, malováním nebo fotografováním. Vystudovaná fotografka s vášní pro holanské umělce nejradši vyjadřujé své dojmy a pocity ilustrací. Za nutný způsob sebevyjádření považuje i cestování a svůj osobní styl.

Tyson Peterson, skateboardista

Vynikající skateboardista je nejnovějším členem stáje Vans. Svou kreativitu a dovednosti projevuje nejen na prkně, ale i ve svém nenuceném způsobu oblékání.

Quiñ, zpěvačka a producentka

Zpěvačka a hudební producentka z Los Angeles. Když zrovna nepracuje s ostatními multitalentovanými umělci, produkuje skvělé tracky, jako její poslední Remind Me.  

Sik-K, rappper 

Rapper a stylový influencer z korejského Seoulu v nedávné době vydal své nové solové album Trapart. Působí také jako člen uskupení H1GHR MUSIC. Jeho unikátní módní styl je inspirován lidmi, které potkává při svých cestách.

 

Comments

comments

Vyhledat