Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Vitra a Virgil Abloh představili projekt TWENTYTHIRTYFIVE

foto: Virgil Bloh archive
foto: Virgil Bloh archive

Švýcarská značka Vitra představila nejnovější spolupráci s americkým architektem, umělcem a designérem Virgilem Ablohem. V prostoru hasičské zbrojnice ve Vitra Campusu ve Weil am Rhein vyrostla během festivalu Art Basel instalace TWENTYTHIRTYFIVE. Vitra navázala také limitovanou edicí tří nových produktů – lampičkou Petit Potence, křeslem Anthony a doplňkem Ceramic Block. Instalace TWENTYTHIRTYFIVE je otevřena pro veřejnost do 31. července 2019 v kampusu Vitra. 

VITRA X Virgil Abloh

Rezidenční životopis fiktivního teenagera – tak se dá popsat instalace TWENTYTHIRTYFIVE, která návštěvníky přenáší v čase do roku 2035. Ve dvou blocích nazvaných Minulost/Přítomnost a Zítřek navazuje na sérii experimentálních projektů rozvíjených s designéry, architekty a umělci, zaměřenou na současné společenské otázky a aktuální témata v designu. Postavu Virgila Abloh není třeba dlouze představovat – vlivný architekt, DJ, vysokoškolský učitel, umělec, podnikatel a umělecký ředitel značky Louis Vuitton svým inspirativním myšlením a tvorbou zaujal zejména mladou generaci. Proslul svou schopností posunovat hranice, zkoumat neznámé a lákat pozorovatele ven z komfortní zóny. 

Virgil Abloh, potomek ghanských přistěhovalců, vyrostl na předměstí Chicaga. Prosadil se navrhováním luxusní módy, které však zároveň provází otázkami ohledně její oprávněnosti. Zkoumá stávající předpisy, hierarchie, současné okolnosti a způsoby interpretace. Každý objekt či kulturní dědictví, se kterým pracuje, ať už jde o renesanční malbu nebo tenisky, Rema Koolhaase nebo Kim Kardashian – sampluje, hackuje a reinterpretuje. Tím ho zároveň přibližuje nejmladším generacím, které vyhledávají inspiraci na sociálních sítích. „Design pro mě představuje neodmyslitelnou spojnici s minulostí se zřetelem na budoucnost,“ vysvětluje Abloh. Jeho celoživotní fascinací je architekt Jean Prouvé; o zkoumání jeho tvorby se nakonec zajímal už od počátku jeho spolupráce s Vitrou.

Jde mu především o sdílení znalostí a informací. Dělá to způsobem, který je snadno pochopitelný, přitažlivý a všeobecně přístupný,“ říká výkonná ředitelka Vitry Nora Fehlbaum. Ke spolupráci s Ablohem ji motivoval jeho otevřený přístup k umění a klasickému a kultovnímu nábytku, což mu umožňuje přesměrovat související diskurz od elitních vrstev směrem k mladší generaci a podnítit v  ní vášeň pro to, co by jinak považovala za překonané.

Společný projekt Vitry a Abloha míří na právě dospívající generaci, která se zajímá o široké spektrum témat a umění, architekturu, hudbu a módu s oblibou navzájem propojuje. 

Ablohova umělecká intervence se zaměřuje na interakci mezi mileniály a jejich domácím prostředím. Sleduje, jak vývoj technologií a společenské změny proměňují domov, a při tom se dotýká aktuálních témat jako udržitelnost životního prostředí, recyklace a nadbytku. „Je otázkou, zda v roce 2035 vůbec budeme potřebovat nějaký nábytek.“ Na druhou stranu se zabývá otázkou, do jaké míry prostředí kolem nás ovlivňuje naši cestu životem, náš vkus a naše rozhodnutí. Na základě této myšlenky Abloh vytvořil velmi osobní rezidenční životopis fiktivního teenagera, začínající v roce 2019 a provázející ho až do roku 2035. Tak se dá shrnout koncept speciální instalace

Úvodní část Minulost/Přítomnost představuje zdánlivě náhodné seskupení nábytku a dalších předmětů a připomíná zhuštěný propletenec vzpomínek. Objekty, barvy a materiály překryté filtrem, který evokuje atmosféru sledu snů střídajících se při spánku. Scéna ukazuje, jak rozmanité vlivy mohly zakořenit v dlouhodobé paměti dnešních teenagerů, a tím ovlivnit jejich pozdější životní fáze. Vystavené objekty – počínaje lampou Petite Potence a křesla Antony od Jeana Prouvé až po exponáty od Charlese a Ray Eamesových či Eera Aarnia – by mohly pocházet z domácnosti rodičů, ale stejně tak by mohly být posbírané na dětském hřišti, ve školní třídě nebo u kamaráda doma.

Druhá část s názvem Zítřek se dívá do roku 2035 – tedy cíleně za horizont, který si dnes dokážeme představit, jak vysvětluje Eckart Maise – a představuje první vlastní obydlí již dospělého hlavního hrdiny. „Teenager se zde stává kreativním činitelem, který své vzpomínky a zkušenosti stejně jako veškeré kulturní a společenské vlivy, jež na něj do té doby měly dopad, transformuje ve vlastní produkt, a objevuje tak své vlastní pole působnosti,“ říká k tomu Nora Fehlbaum. Efekt déjà vu tohoto studia z roku 2035, sloužícího jako prostor pro život i práci, vyvolává pocit bezpečí a zakládá pevnou půdu, o niž se lze opřít v éře charakteristické nepředvídatelným a často rušivým vývojem.

Součástí tohoto futuristického obydlí jsou tři nové objekty navržené Virgilem Abloh. 

Ceramic Block
Instalace TWENTYTHIRTYFIVE směřuje návštěvníkův pohled do budoucnosti pomocí stěny z jasně oranžových a postupně číslovaných cihel – Keramických bloků. Tyto glazurované keramické objekty v Ablohově pojetí nepředstavují jen strukturální prvek, ale také zde začínají žít vlastním životem jako objekty určené k uchovávání. Limitovanou edici tvoří 999 bloků, vždy zřetelně označených číslem. 

Petite Potence
Jean Prouvé původně vymyslel nástěnnou lampu Potence pro svůj dům v Nancy v roce 1942, ale brzy se začala masově vyrábět v mnoha velikostech. Abloha okouzlila především industriální čistota Prouvého konceptu a do své instalace zahrnul menší verzi Petite Potence. Industriální DNA tohoto designu zvýraznil povrchovou úpravou z oranžového laku, která násobí viditelnost svítidla v prostoru, kterou dále podtrhuje výrazná LED žárovka umístěná v obdélníkové ochranné kleci. Ablohova verze Petite Potence vznikla v limitované a číslované edici 300 kusů.

Antony
Křeslo Antony navrhnul Jean Prouvé na počátku 50. let minulého století pro studentské koleje univerzity ve francouzském městě Antony u Paříže. Křeslo, známé dynamickými křivkami dřevěné skořepiny a charakteristickou kovovou základnou, bylo jedním z posledních návrhů francouzského designéra. Virgil Abloh tomuto kultovnímu designu ve své instalaci TWENTYTHIRTYFIVE složil hold jeho modernizovanou verzí. V jeho pojetí křeslo získalo skořepinu z plexiskla, která přiznává kovovou strukturu zvýrazněnou oranžovou povrchovou úpravou. Tato verze vznikla číslované limitované edici 100 kusů.

Comments

comments

Vyhledat