Wo-mum: oblečení pro matky, které je i k pronájmu
Oblečení pro maminky může být hezké i funkční. Nemusíte rezignovat na kvalitu a eleganci, ani když potřebujete maximální pohodlí a flexibilitu.
Značka wo-mum se zaměřuje právě na ženy, které chtějí od oblečení víc než základní funkce. Její zakladatelka Jaroslava Šnejdarová je sama maminkou a zná tedy nároky, které musí mateřská móda splňovat. Kvalita je pro ni naprosto zásadní a je si dobře vedoma toho, že dobré materiály a zpracování něco stojí. Zároveň ví, že mateřské oblečení potřebujeme na relativně krátkou dobu. I proto nabízí její značka možnost si ho pronajmout. Zeptali jsme se, jak to celé vzniklo.
Co vám chybělo na oblečení pro matky?
Chyběla mi možnost být chic a oblékat se podle svého stylu, i když jsem dlouho děti kojila. Na základě této potřeby vznikly první modely WO-MUM. Snažíme se tvořit takové střihy, aby se ženy, které chtějí být krásné i v průběhu mateřství, cítily pohodlně a zároveň jim to slušelo tak, jak jindy předtím – nebo i více 🙂
Přicházíte s konceptem pronájmu oblečení, jak byste ho popsala?
Jedná se o jedinečný koncept, kdy si můžete oblečení na 6 měsíců půjčit a po uplynutí této doby zaslat zpět k nám a získat tak část ceny zboží. Vždy předem víte, jestli si půjčujete nové, nebo již používané oblečení a je odlišená i cena. Pokud si daný kousek natolik zamilujete, že ho nechcete dát z ruky, můžete si ho nechat a nic se neděje.
Jak obstaráváte materiály? je jejich nabídka dostatečná a je těžké zajistit dobré ušití?
Téma kvality a původ materiálů jsou pro nás velmi významné. Dodavatele hledáme především na českém trhu. Pokud tady dodavatele nenajdeme v nejvyšší kvalitě, hledáme na evropských trzích. V ČR je nabídka zatím velmi omezená. Dobré ušití je základ a jsme velmi přísní při kontrole kvality.
Cílíte na mezinárodní klientelu?
Ano, neomezujeme se pouze na český trh, naše zákaznice jsou maminky po celé Evropě. Jedná se především o ty ženy, které mají rády módu a zároveň jim není jedno, odkud pochází a co se s ní děje, když se jim přestane daný kousek hodit do šatníku.
Co na tom všem je super a co je těžší?
Super je komunita, která aktuálně kolem WO-MUM vzniká. Je to fantastická skupina energických a akčních maminek, které se nenechaly mateřskou “dovolenou” zabrzdit. Nejtěžší je asi spolupráce s IT specialisty, protože si neustále vymýšlíme nové a nové věci na web a samozřejmě bych nejraději měla všechno hned.
Je nějaká synergie mezi vaším dalším podnikáním?
Ano. Společná hodnota je kvalita výrobku a prvotřídní servis podaný zákazníkům.
Co na oblečení říkají vaše děti?
Těm je to asi jedno:) Nejdůležitější bylo pro mě období, kdy se dožadovaly kojení několikrát denně a bylo pro mě pohodlné jim ho nabídnout kdekoliv bez nutnosti se nějak omezovat nebo skrývat.
Jak vidíte budoucnost wo-mum?
Ráda bych, aby se WO-MUM etablovala jako evropská značka, která se pojí s vysokou kvalitou a nadčasovým designem. Jako oblečení, které mají maminky rády i potom, co skončí etapu kojení a cítí se v něm jako ženy s velkým Ž.