Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Zalando doplňuje svou nabídku o kolekce severské designové značky Arket

Arket
Arket

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, spustí v pátek 21. srpna prodej pánských, dámských a dětských kolekcí švédské designové značky ARKET.

ARKET je moderní značkou, jež zároveň představuje vlastní životní styl; cílem společnosti je pomoci zákazníkům činit ta správná rozhodnutí a zároveň zkrášlovat jejich každodenní život. Kolekce ARKET zahrnují nejen sezónní konfekci, doplňky a nadčasové, základní kousky každého šatníku, ale také parfémy a kosmetické a cestovní produkty. Součástí je mimo jiné velký výběr produktů do domácnosti, jež ztělesňují funkční a hravou estetiku značky.

„Naším cílem je nabízet krásný design pro každodenní život. Jedná se o jednoduché, funkční a víceúčelové kousky, jež lze snadno zařadit do stávajícího šatníku či domácnosti, a které vydrží po mnoho sezon. Jsme velmi vděční, že se můžeme stát partnerem společnosti Zalando, a již se těšíme na představení naší kolekce jejímu širokému a uvědomělému publiku,“ komentuje partnerství výkonná ředitelka společnosti ARKET Pernilla Wohlfahrtová.

ARKET se tak přidává k dalším značkám švédské skupiny H&M Group, konkrétně k jejím dceřiným společnostem Weekday a Monki, jež už jsou již na Zalando k dispozici.

„Vztahy s našimi zákazníky chceme nadále prohlubovat, proto se zaměřujeme na to, abychom jim nabízeli ten nejlepší možný módní sortiment. Široký výběr udržitelných módních kolekcí značky ARKET stávající nabídku na Zalando skvěle doplňují. Naši zákazníci se tak mohou těšit z dokonce ještě větší nabídky severské módy, která se zaměřuje na kvalitní produkty s dlouhou životností. Jsme opravdu moc rádi, že můžeme posílit naše partnerství se skupinou H&M Group a zároveň na Zalando přivítat značku ARKET,“ doplnil Boris Ewenstein, seniorní viceprezident zásobování ve společnosti Zalando.

O značce ARKET

ARKET byla jako součást skupiny H&M Group uvedena na trh v srpnu roku 2017, v současnosti operuje celkem 21 prodejen v několika hlavních evropských městech, jako jsou například Kodaň, Amsterdam, Londýn a Berlín. Po celém světě je přítomna v 80 zemích. V kamenných prodejnách značky ARKET se mimo jiné nachází vegetariánská kavárna a cukrárna, jež nabízí sezónní pochutiny a propaguje moderní, jednoduché severské pokrmy.

O společnosti Zalando

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská módní a lifestyle online platforma, založená v Berlíně v roce 2008. Našich více než 32 milionů aktivních zákazníků na 17 trzích oblékáme od hlavy až k patě: od oblečení, obuvi, doplňků až po beauty produkty. Do našeho sortimentu mezinárodních značek patří jak světoznámá jména, tak místní labely. Platforma Zalando platí za ultimátní destinaci přinášející inspiraci, inovaci a interakci ve světě módy. Jako nejvíce trendy technologická společnost v Evropě vytrvale pracujeme na nalezení digitálních řešení pro každý aspekt cesty k módě: pro zákazníky, obchodní partnery a každého, kdo hraje klíčovou roli v příběhu firmy. Naším cílem je, aby platforma byla prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. starting point for fashion.

Comments

comments

Vyhledat