Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Zalando nadále rozsáhle investuje do podpory žen a nabízí široký sortiment pro zdravotně znevýhodněné zákazníky

Třetí výroční report Zalanda o diverzitě a inkluzi (D&I) sleduje pokrok Zalanda při dosahování inkluze v rámci svého  nastavení 

● Zalando zvýšilo podíl žen na vedoucích a technologických pozicích

● Zalando je první multi-brand platforma v Evropě nabízející široký sortiment pro zdravotně znevýhodněné zákazníky

Zalando dnes zveřejnilo svou třetí výroční zprávu o diverzitě a inkluzi (D&I). Ta sleduje pokrok 1 v oblasti dvanácti konkrétních závazků v rámci čtyř pilířů DI strategie Zalanda do.Better: talenty, vedení, zákazníci a partneři. Zpráva podtrhuje závazek Zalanda být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu – tzv. Starting Point for Fashion, které je vstřícné ke všem. Zalando zvýšilo podíl žen ve vedoucích pozicích (+2,3 p.b. na 37,5 %) i v rámci technologických pozic (+3,6 p.b. na 24,8 %) a pokročilo v plnění několika dalších závazků. Kromě toho společnost na trh uvedla rozsáhlý sortiment adaptivní módy.

„Jsem hrdý na kroky, které jsme v uplynulých letech učinili, ale v tomto bodě se nezastavíme. Jsme přesvědčeni, že můžeme být ještě lepší, a pokračovat v investicích a budování skutečně inkluzivního tzv. Starting Point For Fashion, a to opravdu pro všechny. Móda má tolik různých rozměrů a přesto má pro každého svůj osobní význam. My všichni chceme dostát své odpovědnosti vůči zákazníkům, partnerům a všem zaměstnancům Zalanda. Proto naše strategie diverzity a inkluze tvoří elementární součást naší společnosti,” říká David Schneider, co-CEO Zalanda.

Podporujeme ženy v jejich kariérním postupu v oblasti technologií a vedoucích pozic

Aktuálně v Zalandu ženy zastávají 24,8 % rolí v rámci technologických profesí. Ačkoli společnost vidí silný meziroční růst (vs. 21,2 % v roce 2021), bude obtížné do roku 2023 dosáhnout ambiciózního cíle 40-60 2 % zastoupení. A to zejména proto, že globální makroekonomické podmínky vedou k celkově zpomalenému tempu náboru zaměstnanců. Zalando nicméně zvýšilo své úsilí kombinací zlepšení náborových procesů, jako je například zaručené zastoupení žen a mužů v komisích pro přijímací pohovory, se strategickými iniciativami pro oslovení talentů z nedostatečně reprezentovaných komunit v oblasti technologií:

– Zalando ve spolupráci se StartSteps založilo program Women In Tech Reskilling. Tento právě probíhající pilotní projekt softwarového inženýrství umožňuje ženám seznámit se, rozvíjet se a přejít do technologický pozic v Zalandu.

– Společnost Zalando plánuje na úspěch těchto prvních ročníků navázat i v nadcházejících letech.

Zalando usiluje nejen o to, aby se její technologická komunita stala genderově vyváženější, ale snaží se také o genderovou vyváženost ve vedení společnosti. Vůči cílovému 40-60% zastoupení žen na vedoucích pozicích v rámci pěti nejvyšších úrovní do konce roku 2023 se s průměrným podílem 37,5 % Zalando blíží svému závazku. Průběžný pokrok (vs. 35,2 % v roce 2021) byl možný díky implementaci výše zmíněných zlepšení v oblasti náborových procesů a díky zavedení konkrétních iniciativ, jakou je Grow@Zalando, interní podpora kariérního rozvoje.

Klademe důraz na usnadnění oblékání

Zalando poprvé navrhlo kolekce adaptivní módy pro zdravotně znevýhodněné zákazníky 3 (např. zákazníky s omezenou pohyblivostí, sníženou obratností či senzorickou citlivostí). Jako součást svého závazku nabízet inkluzivní sortiment napříč cenovými kategoriemi, velikostmi a styly kolekce pěti privátních značek Zalanda (Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn a Even&Odd) nyní zohledňují tyto potřeby. Kromě toho Zalando nabízí také kolekci značky Tommy Hilfiger Adaptive a do svého sortimentu zařadilo adaptivní obuv Nike. Více informací naleznete zde.

„Naší vizí je být prvním místem, kam zákazníci zamíří, když pomyslí na módu — tzv. Starting Point for Fashion, které je vstřícné ke všem. Vnímáme mezeru na trhu s módou — nacházet módní adaptivní oblečení je pro zdravotně znevýhodněné lidi v České republice stále výzvou. Doufáme, že představením těchto adaptivních kolekcí pod privátními značkami Zalanda našim zákazníkům přispějeme k jejímu řešení a nabídneme pestrý výběr stylové adaptivní módy za dostupné ceny, napříč všemi velikostmi a na jednom místě. Chceme se od zdravotně znevýhodněné komunity učit a inspirovat naše partnery, abychom společně mohli pokračovat v budování příjemných zážitků pro zdravotně znevýhodněné zákazníky Zalanda a učinit tak módu ještě inkluzivnější,“ říká Daniel Rogiński, generální ředitel Zalanda pro Českou republiku a země střední a východní Evropy.

Zalando bude v tomto směru pokračovat i v příštím roce, kdy se stane partnerem Světových her Speciálních olympiád 2023 pořádaných v Berlíně. Kompletní zprávu do.BETTER za rok 2022 naleznete zde.

Comments

comments

Vyhledat