Zalando podporuje optimismus

Zalando, přední evropská platforma pro módu a životní styl, představila svou letní kampaň Aktivisté optimismu, která oslavuje všechny, kdo šíří pozitivní myšlení. Po více jak roce, kdy celý svět zasáhl lockdown nebo různá omezení, chce kampaň opět lidi rozesmát a dodat jim špetku optimismu. 

  • Cílem kampaně je šířit Evropou optimismus a poskytnout prostor lidem, kteří vlastní optimismus dokáží přetavit v pozitivní činy.

  • Do kampaně se zapojí 11 umělců, kteří jsou známí svou pozitivní tvorbou, například holandská influencerka Rianne Meijer nebo francouzský tanečník Salif Gueyne.

  • Celý Festival optimismu bude zajištěn komplexním marketingem, včetně několika pop-up akcí a vizuálů na klíčových trzích, zejména ve Francii, Itálii, Německu a Švédsku. Kampaň vyvrcholí 21. června Nejdelším dnem optimismu.

  • V České republice startuje kampaň také na Spotify, kdy klasické reklamní znělky nahradí poezie, veselé sms a hudba zastoupená třemi hlasy – Ester Geislerovou za instagramový účet @esterajosefina, Janem Doležalem za @zapiskyumelce a Miraiem. 

 

V České republice kampaň Zalando podpoří i na Spotify, kdy klasické reklamní znělky ve free verzi aplikace nahradí hlasy tří lokálních umělců – Ester Geislerové, která vybrala několik vtipných sms z instagramového účtu Ester a Josefína.

Comments

comments

Vyhledat