Zalando představuje novou kampaň s Rinou Sawayama

Zalando, přední evropská online platforma pro módu a životní styl, zdvojnásobuje nabídku v Designer kategorii a oznamuje partnerství se zpěvačkou, herečkou a modelkou Rinou Sawayama jako svou novou ambasadorkou pro rok 2024. Rinin smysl pro styl a způsob, jakým vyjadřuje svou osobnost a uměleckou tvorbu prostřednictvím módy, podporuje smysl pro individualitu, která rezonuje s různorodým publikem. Její nebojácný přístup k módě odráží nejen její tvůrčí vizi, ale také posiluje význam autenticity, inkluzivity a posouvání hranic, což jsou klíčové hodnoty společnosti Zalando.
Celoroční partnerství zahájené v lednu 2024 se bude týkat klíčových módních momentů v průběhu celého roku a bude autenticky pokračovat v prezentaci Designer kategorie na platformě Zalando jako důvěryhodné destinace pro nastupující generaci zákazníků luxusního zboží, která přináší nový, odlišný a inspirativní nákupní zážitek.
Spolupráce startuje kreativní kampaní, která zachycuje všestrannou osobnost Riny jedinečným pohledem renomované módní fotografky a režisérky Carlijn Jacobs. O její styling se postarala Georgia Pendlebury. Koncept čerpá inspiraci ze střetu osobností, někdy introvertních nebo extrovertních, světlých nebo temných, a vytváří tak prostor pro ztělesnění různých verzí Riny. Kampaň kombinuje kreativní a kulturní prvky a umožňuje Rině naplno projevit svou osobnost a zároveň se pohybovat mezi realitou a fantazií.

Rina Sawayama
Rina Sawayama říká: „Jsem nadšená, že mohu spolupracovat se společností Zalando jako její nová ambasadorka pro kategorii Designer. Móda hrála a stále hraje v mém životě klíčovou roli, protože umožňuje sebevyjádření, takže mi toto partnerství připadá přirozené. Úzká spolupráce s inspirativním ženským kreativním týmem na této kampani mi dala svobodu ukázat různé stránky mé osobnosti. Jsem nadšená, že můžu pracovat se značkou, která sdílí stejné hodnoty a vize, a těším se, co nám letošní rok přinese.“
Kampaň zároveň znamená spuštění vylepšené Designer sekce na Zalandu – prostoru, který nabízí nový pohled na inspiraci od designérů. Jako luxusní patro Zalando digitálního obchodního domu přináší nová destinace Designer zavedené i nově vznikající značky, poutavý obsah a inspiraci pro spotřebitele, aby prostřednictvím módy objevovali a vyjadřovali své autentické já.

Rina Sawayama
Lena-Sophie Röper, ředitelka pro design a luxus ve společnosti Zalando, dodává: „Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat s Rinou Sawayamou, která sdílí stejnou vizi autenticity prostřednictvím módy. Kromě zahájení tohoto partnerství budeme pokračovat v posilování pozice Zalando v oblasti designu prostřednictvím naší Designer zkušenosti na stránkách, čímž se stane cílem volby pro novou generaci luxusních zákazníků.“