ZALANDO SPOUŠTÍ EMOTIVNÍ SVÁTEČNÍ KAMPAŇ „RADOST PATŘÍ NÁM“
Zalando spouští sváteční kampaň, jejímž prostřednictvím chce šířit radost v celé Evropě a motivovat zákazníky k uvědomění si skutečných okamžiků štěstí a jejich sdílení s ostatními
- Cílem kampaně je vykreslit mimořádné chvíle prožívané a sdílené s blízkými osobami během svátků – o jejich zachycení se postarala Savanah Leaf, režisérka a fotografka nominovaná na cenu Grammy
- Hlasem české verze spotu se stal Jan Cina
Kampaň „Radost patří nám“ se zaměřuje na emocemi naplněné, silné chvíle, které odrážejí samu podstatu svátků. Zalando vyzývá zákazníky, aby oslavili radost ve všech jejích formách – ať už jde o rodinná setkání naplněná krásnou nostalgií, setkání se starými přáteli nebo vzácné chvíle strávené s někým výjimečným. Kampaň „Radost patří nám“ je cílevědomým krokem k „novému normálu“, která však bere v úvahu všechny problémy, kterým jsme museli v uplynulých měsících čelit.
I tentokrát staví Zalando do popředí lidské emoce, když v rámci celovečerního snímku vykresluje speciální okamžiky sdílené s blízkými osobami během svátečního období. Autorkou je Savanah Leaf, někdejší účastnice Letních olympijských her v roce 2012, která se stala režisérkou a fotografkou a získala nominaci na cenu Grammy. Kampaň se objeví v různých formátech. Kromě hlavního video spotu a venkovní digitální reklamy (DOOH) kampaň představí i emotivní fotografie zachycené Geordie Woodem, slavným brooklynským fotografem. Obsah této 360°, která vznikla ve spolupráci s kreativní agenturou Anomaly, se objeví i na sociálních sítích.
„Poslední dva roky přinesly nám všem řadu výzev. Zalando chce do letošního svátečního období vnést vlnu radostných pocitů – je potřeba, aby komunity v celé Evropě dohnaly ztracený čas,“ říká Ralph Rijks, viceprezident divize Global Marketing ve společnosti Zalando. „Sebevyjádření je nedílnou součástí DNA společnosti Zalando. A my doufáme, že prostřednictvím kampaně #JoyIsOurs vytvoříme platformu, kde bude naše komunita moci vyjádřit a sdílet radostné okamžiky a vzpomínky, a tím spustí vlnu pozitivity v době svátků.”
V prosinci bude v rámci rozšíření kampaně „Radost patří nám“ spousta přátel Zalando z celé Evropy sdílet své vlastní fotografie ilustrující, co pro ně znamená radost, na sociálních sítích, a spustí tak další vlnu radosti. Této inspirující kampaně se zúčastní řada herců, značek, modelek a partnerů, s nimiž společnost Zalando spolupracovala během roku 2021.
#Joyisours
O ZALANDU
O Zalandu:
Zalando je přední evropská platforma pro módu a životní styl. Byla založena v roce 2008 v Berlíně a nabízí oblečení, obuv, doplňky a kosmetiku více než 46 milionům aktivních zákazníků na 23 trzích. Portfolio mezinárodních značek sahá od světoznámých jmen po místní značky. Naše platforma je místem nabízejícím kompletní nabídku módy pro inspiraci, inovace a interakci. Jsme nejmódnější technologickou společností v Evropě a neúnavně se snažíme hledat digitální řešení všech aspektů souvisejících se světem módy: našimi zákazníky, partnery i všemi ostatními, kteří hrají důležitou roli v příběhu značky Zalando. Naším cílem je stát se výchozím bodem pro oblast módy a udržitelnou platformou, která bude mít pozitivní dopad na planetu a její obyvatele. www.zalando.com