Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

“Život není vždycky jako z Instagramu,” říkají celebrity veřejnosti

Život vždycky není jako z Instagramu, zapojuje ZOOT veřejnost

 

ZOOT rozšiřuje svoji jarní kampaň s Nikol Štíbrovou. S heslem Život není vždycky jako z Instagramu” se na sociálních sítích snaží upozornit na téma pokřiveného vnímání reality, do kterého zapojuje i širokou veřejnost. Využívá k tomu známé influencery jako například Karolínu Kokešovou, Michala Gajdošecha, Lucii Ferikovou nebo 2ontheway.

 

“Rádi bychom ukázali lidem, že sociální sítě neukazují realitu a nemá cenu se srovnávat s ostatními. Zbytečně si tím mohou způsobit psychické a následně i zdravotní problémy,” připomíná brand manažerka společnosti ZOOT Michaela Lelková. Kampaň původně odstartovala v polovině dubna, hlavní tváří se stala Nikol Štíbrová, která je známá svým osobitým přístupem a nadhledem. Upozornit měla na problematiku Impostor syndromu.

 

“To, že Instagram neukazuje nutně realitu, si naštěstí uvědomuje stále více lidí. V návaznosti na naší jarní kampaň jsme společně ve spolupráci s Twisto chtěli lidem ukázat, co všechno se může skrývat za perfektní fotkou na sociálních sítích,” dodává vendor manažerka ZOOTu Kateřina Paterová. 

 

V rozšířené fázi kampaně společnost angažovala další influencery. Formou krátkých videí určených pro sociální sítě ukazují, co se může skrývat za dokonalou instagramovou fotkou. Karolína Kokešová se například svěřila: “Na Instagram člověk většinou přidává fotky, kde mu to sluší a kde vypadá dobře. To ale neznamená, že ani já, když se ráno probudím, nejsem celá napuchlá, nebo nemám svůj den. Takže neřešte, že ten váš život nevypadá jako ten z reklamy, ale užívejte si ten opravdovej.”

 

Společně s tím chce ZOOT zapojit i širokou veřejnost. Až do konce května se může přidat každý, stačí když nasdílí na Instagramu fotku s hashtagem #ibezretusimitoslusi. Díky spolupráci s Twisto bude na závěr vybráno 10 nejzajímavějších příspěvků, jejich autoři dostanou poukaz v hodnotě 10 000 Kč na nákup na ZOOTu. 

 

Comments

comments

Vyhledat