Značka Lush a podnikatelka Zoe Sugg spouští kampaň Digital Detox Day

Den pro digitální detox je celosvětově prvním projektem spolupráce mezi #IAMWHOLE, společností LUSH a Zoe Sugg (zakladatelkou značky Zoella). V čele se Zoe a spoluzakladatelem projektu #IAMWHOLE Jordanem Stephensem (z hiphopového dua Rizzle Kicks) má DDD zvýšit povědomí o negativním působení sociálních médií na naše duševní zdraví a chce uživatelům sociálních sítí pomoci vytvořit si zdravější vztah k těmto platformám a ke svým digitálním zařízením. Den pro digitální detox od těch, kteří se do něj zapojí, žádá, aby se na jeden celý den vzdali sociálních sítí a věnovali čas sami sobě a svému duševnímu zdraví.

Jeho součástí bude také velmi speciální aktivace, která bude zveřejněna v tento den. Takže sledujte, co se bude dít!

Jordan Stephens o projektu říká: „Sociální sítě se staly obrovskou součástí našeho života a já moc dobře vím, jak negativně mohou ovlivňovat naše duševní zdraví, když nenastavíme hranice. Den pro digitální detox je o tom, že na chvíli vypnete a uděláte si čas přemýšlet. Každý z nás si tak může vytvořit lepší vztah sám k sobě i ke svému zařízení. Zoe online opravdu vyrůstala, takže si nedokážu představit nikoho, kdo by se líp hodil jako tvář pro tuhle kampaň. Jsem pyšný, že #IAMWHOLE může společně se Zoe a značkou LUSH upozornit na problémy a získat prostředky pro charitativní organizace, které se péči o duševní zdraví věnují. 

V týdnu, který bude dni pro digitální detox předcházet, uvede #IAMWHOLE sérii diskuzních panelů, kde se bude mluvit o pěti hlavních tématech Zoina kanálu IGTV: obraz tvého těla, kyberšikana, úzkost, lidské vztahy a nastavení digitálních hranic. Lidé budou v kampani také vyzváni, aby si den předem, tedy v pátek 4. září 2020, na dlaň nakreslili kruh se slovem „OFF“ (vypnuto) uprostřed, kterým dají najevo, že vypínají sociální sítě.

Společnost LUSH také potvrdila, že do dne pro digitální detox se zapojí víc než 40 jejích poboček po celém světě a v 19 z těchto zemí se bude prodávat limitovaná edice koupelové bomby s názvem IRL (5,95 £). Tuhle koupelovou bombu vytvořily osobně Zoe a zakladatel značky LUSH Jack Constantine a přenáší do vaší koupelny její oblíbenou atmosféru západů slunce na pláži. Jde o novou směs vůní s využitím olejů pro zlepšení nálady: neroliové silice, absolue z květů pomerančovníku, ylang ylangové silice a růžové absolue. Veškeré prostředky získané z prodeje této bomby budou použity na financování grantů pro organizace zaměřené na péči o duševní zdraví.

Zoe Suggs dále mluví o kampani a o své spolupráci s LUSH: „Sociální sítě miluji. Jsou neuvěřitelné na tolik různých způsobů a pomáhají vytvářet komunity a rozvíjet podnikání a dávají lidem možnost sdílet své příběhy, o kterých by jinak nikdo nevěděl. Jak se ale sociální média s postupem času rozrůstají, je jasné, že mají také své stinné stránky. Srovnávání, kritika, kyberšikana a odtržení od reality skutečného světa. Tohle všechno a to, jak často na nich trávíme čas, může nepříznivě ovlivňovat naše duševní zdraví. Proto se společně s LUSH a #IAMWHOLE moc ráda zapojuji do kampaně pro úplně první den pro digitální detox. Je to příležitost, abychom se offline zamysleli na tím, jak žijeme, a stanovili si hranice pro používání sociálních médií. Fanouškem značky LUSH jsem už léta, takže příležitost vytvořit koupelovou bombu pro tuto kampaň, která pomůže získat peníze pro charity pečující o duševní zdraví, je pro mě opravdové privilegium. Už se nemůžu dočkat, že si ji všichni budete moct vyzkoušet.

 

 

O projektu #IAMWHOLE

#IAMWHOLE je oceňovaná kampaň zaměřená na duševní zdraví, která vznikla ve spolupráci Spirit Media a Jordana Stephense.

Při příležitosti světového dne duševního zdraví ji v roce 2016 Jordan Stephens zahájil hudebním videem a kampaní na sociálních sítích, ve které představil emotivní symbol kruhu nakresleného na dlani. Rozšířila se po internetu bleskovou rychlostí.

Podpořila ji řada mezinárodních celebrit, například Ed Sheeran, Liam Gallagher nebo James Corden, zasáhla více než 120 milionů uživatelů a mluvilo se o ní dokonce v parlamentu.

V roce 2018 projekt WHOLE propojil přední neziskové organizace zaměřené na práci s mladými lidmi – CALM, The Mix a YMCA – a společně s nimi se podařilo zorganizovat první živý benefiční koncert Music 4 Mental Health. Vystoupili při něm například Ed Sheeran, Anne-Marie, Olly Murs, Ella Eyre, Professor Green a James Arthur.

Bylo vyprodáno, na sociálních sítích měl koncert přes 140 milionů zhlédnutí, 1,6 milionů přečtení článku a partnerské dobročinné organizace dosáhly obrovského nárůstu pozornosti.

 

O značce LUSH

Lush tvoří, vyrábí a prodává čerstvou ručně vyráběnou kosmetiku. Lush je kosmetická společnost se srdcem na správném místě a vždy ochotná přímo pomáhat. Prostřednictvím svých obchodů po celém světě pomáhá upozorňovat na sociální nebo ekologické problémy, o kterých se mluví příliš málo.

 

Kdo je Zoe Sugg

Zoe Sugg, zakladatelka značky „Zoella“, je podnikatelka mnoha tváří, tvůrkyně obsahu a autorka knih, které se opakovaně umístily v žebříčku bestellerů Sunday Times.

Díky své pozitivní, trochu výstřední povaze a zábavnému stylu prezentace se Zoe stala jednou z nejsledovanějších youtuberek ve Velké Británii. Za více než 10 let působení v online prostoru Zoe shromáždila na svých kanálech na YouTube a Instagramu přes 25 milionů sledujících.

Vydala čtyři knihy, které se umístily mezi bestsellery Sunday Times. Každý ze tří dílů její první románové série Girl Online prodal víc než 1 milion výtisků a na žebříčku se v roce 2018 umístila i kniha Pojďte slavit, lifestylový průvodce, který vám poradí, jak se stát dokonalou hostitelkou. V lednu 2020 oznámila Zoe nový připravovaný románový projekt s anglickým názvem „The Magpie Society – One For Sorrow“.

V roce 2019 Zoe uvedla svou novou aplikaci pro video efekty a editaci Filmm a instagramovou aplikaci Template. Společně již dosáhly přes 1,5 milionu stažení a v obchodech s aplikacemi se pravidelně umisťují mezi nejpopulárnějšími.

V roce 2012 Zoe jako jedna z prvních tvůrkyní obsahu otevřeně mluvila online o svém duševním zdraví. Tím, že upřímně promluvila o své úzkosti a panických záchvatech, se Zoe stala obrovským zdrojem podpory pro miliony svých fanoušků. V roce 2014 se stala úplně první digitální ambasadorkou pro dobročinnou organizaci Mind, která působí v oblasti péče o duševní zdraví a která se svými kampaněmi snaží zlepšovat služby, zvyšovat povědomí a poskytovat podporu pro lidi, kteří se potýkají s problémy v oblasti duševního zdraví.

Vedle fundraisingových aktivit a šíření informací o duševním zdraví Zoe také pravidelně mluví o tématech kyberšikany a upozorňuje na málo diskutované problémy ženského zdraví. Spolupracuje s neziskovými organizacemi jako například Jo’s Trust and Coppafeel.

 

Comments

comments

Vyhledat