Etro slaví 50 let
Italská značka Etro k příležitosti oslav 50 let od svého založení plánuje řadu speciálních událostí jako je odhalení limitované capsule kolekce či speciální výstava v Miláně.
Vrcholem oslav je uvedení výstavy v milánském muzeu MUDEC, která byla zahájena 22. září v srdci milánského týdne módy. Výstava nese jméno „Generace Paisley“ a stopuje vývoj módního domu od roku 1968, kdy ji Gerolamo Etro původně založil jako textilní firmu. V srdci Etro leží rodinná tradice do dnes. Značka, která jako jedna z mála světových módních značek rodinným podnikem zůstala, se od svého vzniku pyšní důrazem na kvalitu materiálů a italskou produkci. Životní příběh značky, která je dnes synonymem luxusního životního stylu po celém světě, nekončí současností, ale nabízí návštěvníkům výstavy i unikátní pohled na vizi této rodinné firmy.
K příležitosti kulatého výročí se fanoušci značky Etro dočkají i představení limitované dámské a pánské capsule kolekce, navrhované sourozenci Veronicou a Keanem Etro. V kolekci jsou zastoupeny po boku bavlněných triček, mikin a svetrů také doplňky v podobě hedvábných a kašmírových šál, slip-on obuvi s výšivkami, batohy a peněženky. Tentokrát však módní kousky této kolekce nejsou zdobené jen ikonickým Paisley motivem, ale tradiční vzor značky je spojený s mottem „věrný lásce a tradici“. Slavnostní uvedení kolekce proběhne v butiku Etro v ulici Montenapoleone, milánské obdobě pražské pařížské ulice.
Značce Etro není České republice neznámá
Od podzimu letošního roku se značka Etro objeví na českém trhu v zastoupení exkluzivního multibrandového butiku THE STORE, který se otevře na podzim roku 2018 na adrese Široká 15 v Praze.