Bestseller Jak na sítě se dočkal audioknižní podoby
Kniha Jak na sítě vás naučí o sítích přemýšlet tak, abyste už žádné návody nepotřebovali. Nově si ji můžete vychutnat v podobě audioknihy.
Počátkem října vyšla pod hlavičkou brněnského nakladatelství Jan Melvil Publishing knižní novinka Jak na sítě – Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích autorek Elišky Vyhnánkové & Michelle Losekoot. Okamžitý úspěch knihy byl tak veliký, že měla po 3 týdnech na trhu zadaný první dotisk, 6. týden od vydání se realizoval druhý dotisk a na pultech je tedy už 17 tisíc výtisků. Nyní vychází také její audioknižní podoba, kterou načetla herečka, dvojnásobná držitelka Ceny Thálie a moderátorka populárního pořadu Branky, Body, Kokoti Tereza Dočkalová.
Audiokniha má 7 hodin a 21 minut a je k dostání na všech audioknižních portálech. Nakladatelství Jan Melvil publishing knihu nabízí také ve výhodném balíčku společně s papírovou knihou a e-knihou. Audiokniha jde do balíčku přikoupit i zpětně.
Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – je možné tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochopíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje.
Potřebujete dát sítím řád a pojem strategie sociálních sítí vám zatím nic neříká? Případně je vaší nejčastější otázkou, co tam proboha mám pořád dávat? Jak zjistíte, jestli vaše propagace funguje? Má vůbec smysl do sociálních sítí investovat peníze? A kolik? Ať už si podobné otázky kladou lidé sami za sebe, za svoji komunitu nebo firmu, sociální sítě jim mohou opravdu výrazně pomoci, když vědí, jak na to. Jak na sítě přináší krom jiného také důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci se stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či fanoušky. Je jednoduše nezbytnou knihou pro všechny podnikatele, freelancery, marketéry, nadšence i influencery, kteří chtějí na sociálních sítích zazářit.