Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Bizar na víkend: Playlist k Devadesátkám

fofo ČT
fofo ČT

Mistr zvuku Ivo Broum pracoval na minisérii Devadesátky a vybíral společně s režisérem Petrem Bebjakem dobové hity, které si můžete poslechnout v tomto playlistu (na vlastní nebezpečí).

 

 

Jak probíhal výběr dobových skladeb do Devadesátek?

Prvotní výběr byl na režisérovi Peteru Bebjakovi a střihači Marku Královském, kteří chtěli za pomocí dobových skladeb jednoznačně identifikovat dobu. Vybírali tedy charakteristické hity, které všichni známe z hitparády ESO a podobně. Já jsem pak dával další návrhy do scén, kde hudba hraje třeba jenom z rádia. Třeba když se v jednom z dílů jde Plíšek ptát do restaurace, tak tam hraje kapela Nastřižené vlasy, která měla v devadesátých letech obrovský megahit a potom už o ní nikdo neslyšel.

Primární bylo nastínit atmosféru.

Dbali jste při výběru písní na to, aby dobově odpovídaly letem, ve kterých se konkrétní díly odehrávají, nebo jsou nezakotvené?

Jak už jsem zmínil: primární bylo nastínit atmosféru, v jednom případě už nás ale pozorní diváci odhalili.

 

Projevilo se to, že jde o tzv. „dobovku“, nějak ve vaší další práci se zvukem?

Ano, jelikož v seriálu je spousta dobových rekvizit: auta, telefony, vysílačky atd. V České televizi jsme v rekvizitárně našli staré telefony, které se musely připojit na trafo, aby se rozezněly.

V prvních dvou dílech je také hodně psacích strojů, takže bylo nutné zvukově zajistit i toto. Stroje se pak v průběhu děje postupně ubíraly, tak jak i hlavní postavy postupně přecházejí na počítače.

U aut se většina věcí musela nahrát, když byly vozy na place, tak jsem toho využíval a taky jsem si jednou od kamaráda půjčil Favorita. V archivu totiž sice mnoho zvuků je, ale pro seriál jsme chtěli mít tyto věci vlastní.

Tady bych také rád zmínil úžasnou hudbu Juraje Dobrakova, jelikož on je tvůrcem té atmosféry. Přestože v seriálu zazní několik známých hitů, tak celkově nejde o žádné rozjuchané devadesátky, ale o temnou záležitost. Vytvořil hudbu, která nekoliduje s dialogy, ale přesto je velmi výrazná a mohla tak vyniknout. Jurajovi jsem dodával již smíchané díly se všemi atmosférami a ruchy, což mu pomohlo při skládání. Díky této synchronizované se povedlo dosáhnout výsledku, který spolu funguje.

 

Diváci se také mohou podívat na iVysílání na video Co se poslouchalo v Devadesátkách, na Spotify České televize si poslechnout skladby z oblíbeného seriálu a na Instagramu si v kvízech zkusit své znalosti o tehdejší době.

 

https://open.spotify.com/playlist/7fD1YdMQpL0RL7XRBPZeZ9?si=02aa93f0db024f62

https://www.ceskatelevize.cz/porady/11698534957-devadesatky/bonus/42049/

Comments

comments

Vyhledat