České internetové celebrity bojují za lepší zkušební kabinky

foto: @zanormalnikabinky
foto: @zanormalnikabinky

Všimli jste si někdy, jak rozdílně vypadáte ve zkušebních kabinkách nejrůznějších obchodních řetězců? A překvapilo vás, že oblečení pak v reálu vypadá jinak, než v samotné kabince? Všimly si toho i některé vlivné osobnosti českého internetu, které se proti tomuto nešvaru rozhodly vyrazit do boje.  

V dnešní uspěchané době, kdy jsou lidé vedeni k sebelásce, je třeba vytvořit takové podmínky, aby se mohli zastavit a podívat se sami na sebe do zrcadla. To však, u většiny kabinek v ČR , bohužel není možné, takže pokud do nich lidé přiběhnou, ještě rychleji z nich dost často utíkají. Navíc prchají s pošramoceným sebevědomím a nevrátí se ani v případě výprodejů!“ postěžovala si známá moderátorka Lucie Šilhánová. V některých kabinkách vypadá oblečení pomačkaně, někde má jinou barvu než ve skutečnosti, a někde naopak milosrdně zahalí nedostatky materiálu nebo střihu. Nejen ona, ale i spousta dalších celebrit se rozhodlo tuto situaci změnit a začaly zveřejňovat fotky z kabinek nejrůznějších obchodů s hashtagem #zanormalnikabinky spolu s informací, kdy a kde se vyfotily, a jak se v dané kabince cítily. Mezi další osobnosti, které se snaží upozornit na ne vždy ideální prostředí zkušebních kabinek, patří v tuto chvíli například Natálie Hefnerová, Barbora Mottlová, Andrea Kašová, Barbora Mudrochová, MamaDomisha, Týnuš Třešničková, Michaela Habáňová nebo Markéta Vašířová.

Obchody myslí především na vystavené zboží. Na kabinky, kde se klient finálně rozhoduje o nákupu však zapomínají. Za následek to má především nespokojenost zákazníka. Prostředí v kabinkách je často ponižující a nepochopitelné!“ říká Petr Srna z agentury World of Online (WOO), která za kampaní stojí. V kabinkách přitom strávíme až 3 měsíce života a průměrná pětadvacetiletá žena si vyzkouší zhruba na 3 tisíce kusů oblečení. „Uvědomujeme si, že úroveň podmínek ve zkušebních kabinkách je v porovnání se současnými globálními problémy, jako jsou například plasty zanesené oceány, zanedbatelným tématem. Pokud však v této věci můžeme udělat změnu k lepšímu, chceme této možnosti maximálně využít a každodenní nakupování lidem co nejvíce zpříjemnit.“ doplňuje Irena Grynyuková z WOO.

Známé internetové celebrity chtějí povzbudit i další ženy, aby se k nim přidaly a společně tak vytvořily vlastní mapu zkušebních kabinek od nejlepších po nejhorší a přispěly tak ke zlepšení jejich úrovně. Doufejme, že se jim to podaří. Obléknutí si nově zakoupeného oblečení je přeci jen moment, u kterého bychom si všichni rádi ušetřili překvapení.

Comments

comments

Vyhledat