Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Design kolem nás: Bernardo Bernardi 

Foto Adam Štěch
Foto Adam Štěch

 

Jednoduchá dřevěná konstrukce a organicky tvarovaný čalouněný opěrák definují sedací nábytek, který chorvatský architekt Bernardo Bernardi navrhl exkluzivně pro interiéry dělnického vzdělávacího centra v Záhřebu. 

 

Na své nedávné cestě do Chorvatska jsem si nenechal ujít návštěvu desítek špičkových modernistických staveb v Záhřebu a Dubrovníku. Na závěr expedice mě historička architektury Ivana Haničar Buljan pozvala do své kanceláře v budově bývalého vzdělávacího centra pro dělníky, aby mi ukázala nábytek pro mne doposud neznámého chorvatského designéra a architekta Bernarda Bernardiho. 

V budově, kterou realizovali mezi lety 1956 až 1961 architekti Radovan Nikšić a Ninoslav Kučan jako vzdělávací centrum pro z venkova přicházející dělníky do Záhřebu, se dodnes několik kusů originálního nábytku zachovalo. A to především v posledním patře, kde v současnosti sídlí Institut za povijest umjetnosti. Tam také pracuje Ivana, která se zabývá teorií urbanismu i mapováním historické a moderní architektury. 

Bernardi navrhl pro prostory vzdělávacího centra, koncipovaného jako otevřená prosklená kostka s mnoha společnými prostory a speciálními třídami, několik typů sedacího nábytku, stolů a vestavěných skříní. Všechny modely se vyznačují vytříbeným a rafinovaným minimalismem. Konkrétně v těchto křeslech a stejně tvarovaných židlích Bernardi propojil jednoduché dřevěné rámy s černým koženkovým čalouněním sedáků a opěráku. Konkrétně opěrák ztvárnil jako ledvinovitě prohnutý tvar lehce vsazený do hranaté dřevěné konstrukce. Tím získává dojmu levitace v prostoru. 

Většina Bernardiho nábytku byla v této budově bohužel již zničena. Jeho tvorba reflektuje dobové poválečné modernistické trendy, především nábytkový design ze Skandinávie, kde také strávil v padesátých letech nějakou dobu na studijním pobytu. Během padesátých a šedesátých let Bernardi projektoval v bývalé Jugoslávii řadu turistických hotelů, interiérů i sériově vyráběného nábytku. Některé z Bernardiho nadčasových návrhů, včetně tohoto křesla, vyrábí dnes v re-edici nábytkářská značka ERA.         

 

   

 

Comments

comments

Vyhledat