Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Design kolem nás: Stojací svítidlo A809 

foto Adam Štěch  
foto Adam Štěch  

 

Lakované kovové lamely tvořící tři navzájem se protínající trychtýře jsou charakteristickým rysem stojacího svítidla modelu A809 finského architekta a designéra Alvara Aalta. Aktuálně jsem ho zachytil v jedinečném modernistickém domě v belgickém Gentu. 

 

Před týdnem jsem se vrátil z několikadenní architektonické expedice po Belgii. Během ní jsem mimo jiné navštívil jeden z nejdůležitějších příkladů belgické meziválečné moderny, dům architekta Gastona Eysselincka, který si pro sebe postavil v tzv. milionářské čtvrti v Gentu v roce 1930. Eysselinck uvedl do Belgie architekturou své přísné funkcionalistické vily tehdy inovativní koncepce francouzského vizionáře Le Corbusiera, včetně užití střešní terasy, otevřeného půdorysu nebo pásových oken. 

 

V sedmdesátých letech zakoupil dům architekt a historik architektury Gilbert Decouvreur. Sám osobně mě svým funkcionalistickým královstvím provedl a mimo jiné mi ukázal sbírku nábytku a svítidel svého oblíbeného architekta Alvata Aalta. Na rozdíl od Le Corbusiera a Gastona Eysselincka byl Aalto stoupencem organické architektury a designu. Místo oceli a chladných technických forem preferoval Aalto přírodní materiály a oblé organické formy. Jako pionýr moderní skandinávské architektury a autor zcela zásadních staveb, které definovaly vývoj organické architektury dvacátého století, se Aalto také věnoval návrhům nábytku a svítidel. 

 

Dodnes některé jeho návrhy vyrábí ikonická značka Artek, kterou založil společně se svou ženou Aino, Mairií Gullichsen a Nilsem-Gustavem Hahlem v roce 1935. Produkce Arteku byla postavena výhradně na Aaltově nábytku z ohýbané překližky, který od počátku zaznamenával mezinárodní úspěch. Dnes najdeme v portfoliu této značky desítky Aaltových produktů včetně svítidel. Model stojanového svítidla A809 navrhl finský architekt původně pro dům pařížského sběratele umění Louise Carrého v roce 1959. Tento vrcholný Aaltův projekt je komplexním výtvarným dílem, jehož součástí byla i řada na míru řešených světelných těles. 

 

A809 vzniklo jako odvážnější variace na Aaltovy běžnější návrhy svítidel. Jeho skulpturální stínidlo poskytuje jedinečnou hru přímého i nepřímého světla a vytváří z lampy unikátní výtvarný objekt. Aaltův jemný organický design je doveden do dokonalosti i v použití černé kůže, která pokrývá kovový stojan. I přesto, že design vznikl jako unikátní návrh pro konkrétní interiér, dnes ho za více jak 3 000 EUR nabízí Artek v rámci své současné kolekce. V domě Gastona Eysselincka v Gentu doplňuje rozmanitou sbírku Aaltova designu, který je jeho současnému majiteli Gilbertovi Decouvreurerovi velmi blízký.      

 

           

 

Comments

comments

Vyhledat