Dubajské eclairky, jahody v kávě a další novinky: Pekařství Paul vítá letní sezonu

Paul představil novinky pro léto 2025
Paul představil novinky pro léto 2025

Dubajské eclairky a další novinky: Pekařství Paul dnes ukázalo médiím novinky.

Pekařství Paul je francouzský řetězec, kterému se mimořádně dobře daří v Čechách. Mají tu 23 poboček a jen letos otvírají čtyři nové. Dnes představili médiím novinky pro nadcházející sezonu. Ředitel Paula a nově i Costy Filip Kubernat se podělil o poznatky z praxe.

„Mysleli jsme, že trend dubajské čokolády se nám vyhne,“ konstatoval v úvodu nad stolem s novinkami. „Nakonec ji v nabídce máme,“ dodal s tím, že se teprve uvidí, na jak dlouho: dubajské éclairs jsou nyní hit, i když sehnat suroviny není kvůli poptávce snadné.

Trochu složité je to i s jahodami, které si letos dívají načas a které jsou součástí několika letních novinek. „Uzavřeli jsme partnerství s Kunraticemi, abchom měli lokální, ale čekáme na slunce,“ dodal suše. První prototypy croissantů s venilkovým krémem a (nekunratickými) jahodami jsme už ale ochutnali a jsou skutečně výborné. S odřezků jahod se dělá rozvar do nového sezónního nápoje, jahodového cappuccina.

„Mladá generace má ráda instagrammable věci a hledá zajímavé nápoje. Jahodové ice cappuccino je pro ně a nabízíme párování a jahodovým croissantem, což se nám osvědčuje a funguje to i na sociálních sítích,“ uvedl ředitel. Český zákazník ke kávě obecně prý preferuje sladké, ti zahraniční si klidně dají něco slaného.

Francouzští návstěvníci Paula si obvykle dají bagetu s tuňákem, Češi se vztahem k Francii mají rádi sladké palmiery a cannele.

Obrovské rozdíly mezi českými a zahraničními spotřebiteli jinak nevnímá, prodeje různého zboží se liší spíš podle umístění pobočky. „Na letišti prodáváme s přehledem nejvíc baget, v obchodních centrech vítězí sladké, lidé se možná chtějí odměnit,“ uvedl.

České pobočky jsou pro Francii silnými partnery, proto je řada produktů lokální a Češi jimi případně inspirují cizí země – v tomto směru má česká centrála očekávání právě stran jahod. Mimo jahodových novinek a dubajských éclairs byly zajímavé i nové královské croissanty se sýrem a lanýžovým olejem, který dá běžné svačině punc luxusu. Paul se ale jako lixsní podnik tvářít zjevně nechce, i hlavní sálek v pobočce na I.I.Pavlova při rekonstrukci posunuli spíše k čistému designu oslovujícímu mladé než k hradnímu, usedlejšímu stylu z minulosti.

Filip Kubernat, ředitel Paula pro ČR

Filip Kubernat, ředitel Paula pro ČR

Paul aktivně bojuje proti plýtvání způsobem, který je win-win pro spotřebitele, firmu i prostředí. Kromě zpracovávání celé suroviny (neelegantní okrojky jahod se rozvaří) a spolupláci s platformou Toogoodtogo je to i prodej s 50% slevou v poslední hodině před zavřením. „Někde , například na Andělu, se tvoří i fronty,“ dodal Filip Kubernat s tím, že zákaznící ve slevách nakupují ve stejné hodnotě jako jindy, takže pořídí dvojnásobek produktů. „Pak se dělí s rodinou a kolegy, čímž dělají marketing,“ libuje si. Příznivé zprávy. A ten croissant s jahodami si dejte.

Comments

comments

Vyhledat