Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Godardova paměť v Ji.hlavě

foto Ji.hlava
foto Ji.hlava

Znělku letošního dvaadvacátého ročníku Ji.hlavy natočil slavný režisér francouzské nové vlny Jean-Luc Godard. Ji.hlavská znělka byla slavnostně představena v rámci třiapadesátého ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.

„A i kdyby nic nebylo tak, jak jsme doufali, nezměnilo by to nic na tom, v co jsme doufali,“ zazní v ji.hlavské znělce z Godardových úst.

„Letošní Godardova znělka rozvíjí sérii výjimečných počinů, které pro Ji.hlavu vytvořili například Godfrey Reggio, Jan Němec nebo Jóhann Jóhannsson. Formát festivalové znělky je malým filmem, osobním haiku. A Jean-Luc Godard i v minutovém a minimalistickém formátu zůstal věrný své metodě vrstvení významů a citací. S každým zhlédnutím se otevírají nové možnosti čtení,“ uvedl ředitel ji.hlavského festivalu Marek Hovorka. „Godard zde zasazuje film do dějin výtvarného umění, pracuje s odkazy na oblíbená výtvarná díla. Zároveň ukazuje, jak neoddělitelné je dílo od autora a jak podstatnou rovinou pro jakékoli autorství je vnitřní autenticita. Paměť dějin umění se tak při listování fotografiemi v Godardově mobilu živelně prolíná s vlastními zážitky, selfie i pohledem psa, který dodává všemu lidskému jinou perspektivu,“ dodává Hovorka.   

Filmové dílo Jean-Luca Godarda, jehož začátky sahají do padesátých let, patří k základům světové kinematografie. Stačí připomenout názvy některých jeho děl, jako U konce s dechem, Bláznivý Petříček nebo Alphaville. Za svou letošní novinku Le Livre d’image pak získal v Cannes vůbec poprvé udělenou zvláštní Zlatou palmu. „Právě forma tohoto ocenění přesně dokládá Godardovu výjimečnost. Přestože je tomuto věhlasnému tvůrci již osmdesát sedm let, představil v hlavní canneské soutěži film, se kterým si porota nevěděla rady, ale zároveň jím byla natolik zasažena, že – ke Godardově škodě – vytvořila zvláštní kategorii ocenění. Fakt, že se Godard takto vymyká, a přitom si zachoval schopnost vést dialog s divákem, potvrzuje, o jak výjimečného a inspirativního filmaře jde. Moc nás těší, že právě ji.hlavský festival, který dlouhodobě systematicky buduje svůj objevitelský program, představí  ve spolupráci s distribuční společností Film Europe tuto Godardovu novinku českým divákům,“ dodává Hovorka.
22. ročník Ji.hlavy proběhne letos ve dnech 25.–30. října.

Ji.hlava

Comments

comments

Vyhledat