Happy Socks přichází s novou vizuální identitou
Happy Socks, švédská značka se zaměřením na doplňky, jejíž kreativní a barevný designy šíří radost do všech koutů světa od roku 2008, s nadšením oznamuje brand refresh od hlavy až k patě. Nová identita odráží vývoj značky s cílem přenést její rukopis a nečekanou kreativitu do popředí. Tato nová kapitola přichází současně s debutem kolekce F/W ’23 a zahrnuje nové logo, ikonu, vizuální refresh oficiálního e-shopu i zcela nový design vlajkových prodejen.
Za kreativou stojí designér Yorgo Tloupas (z pařížské Yorgo&Co.) a The Happy Agency (interní kreativní agentura značky) v čele s kreativní ředitelkou Paulou Maso: „Naším cílem bylo uctít zdravé kořeny značky novým vzhledem a dojmem, který je ODVÁŽNĚJŠÍ, MODERNĚJŠÍ a ano, ŠŤASTNĚJŠÍ! Znamenalo to i praktické věci – například vytvoření nového písma, které může vyniknout na jasných barvách a vzorech a udržet si své místo v našem nepředvídatelném vizuálním světě. Byla to neuvěřitelná fúze obojího – pohledů do naší minulosti a zároveň oslavování toho, kam směřujeme v budoucnu.“dodává.
Brand založený na povznesení kousků každodenní nezbytnosti. Ponožky, přetvořené mnohdy až do uměleckých děl, zůstávají i nadále plné osobitosti a stylu. Nová kolekce je nyní k dostání na e-shopu výhradního distributora Happy Socks pro Českou republiku i Slovensko www.urbanlux.cz.