Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Rozhovor o knize Shoříme na vlnách

Sbírka povídek Karla Hrona „Shoříme na vlnách“ přináší čtrnáct výletů do krajin vašich snů. Někdy je to fascinující jízda vašim podvědomím, a vy si přejete, aby nikdy neskončila, jindy je probuzení vysvobozením. Na křídlech nočních můr se totiž létá až tam, jak říká autor, kde i Smrt může zemřít. Kniha dnes přichází oficiálně do distribučních sítí a při té příležitosti jsme si o ní povídali.        

Kdy sis poprvé řekl, že to, co se v tobě děje, chceš zpracovat jako povídku?

Dělo se ve mně to, že nastal rychlý úbytek váhy. Došel jsem k mylnému závěru, že to musí být tasemnice. Když se pak tasemnice objevila v mém snu, vedli jsme spolu rozhovor o mém dětství. A tak vznikla první povídka „Tenia“, o chlapci – jedináčkovi, který marně touží po sestřičce, a nakonec ji dostane. V podobě tasemnice, ovšem. Je to o síle dětské imaginace, která je mocná, a když si alespoň část z ní zachováme, pak je všechno kolem kouzelnější.

Jednotlivé texty vznikaly v průběhu několika let, jak na jejich tvorbu vzpomínáš?

Já nejsem moc zvyklý psát lineárně, od úvodu k závěru, spíš si na začátku načrtnu obrazy, nápady. Ty pak postupně obtáčím dějovou linkou a atmosférou. Pracuju spíš jako takovej pavouk, co teď vystavuje čtrnáct pavučin.

Při psaní jsem minimálně vycházel z reálných prožitků, takže šlo hlavně o vytváření postav a dějů. Přijde mi zajímavější si příběh kompletně vyfabulovat, než jen zpracovat vlastní nebo cizí zážitek. Aby bylo vyznění autentické, tak si stejně musím emočně prožít všechny strasti a slasti společně s hlavní postavou, což je často vyčerpávající. Ale proces vytváření a zabydlování vlastního světa je pro mě fascinující. Protože to je to nejlepší, co člověk může na tomhle neuspokojivém světe dělat – vytvářet si svůj vlastní svět.

Jak moc se potkává poměrně děsivý svět některých příběhů s nočními můrami, které jsi doopravdy potkal?

Nijak zvlášť na ně netrpím. Když už se tedy nějaká noční můra objeví, tak se snažím s ní skamarádit, ale málokdy se zadaří. Nejděsivější byla asi dětská panenka, která mě pronásledovala s bodákem v ruce, a nakonec mě dohnala. Probudil jsem se vyčerpanej, zpocenej a s bolestí v zádech, přesně v místě, kam mě ve snu bodla.   

Budí v tobě některé povídky zpětně obavu?

Obavu mám snad jen z toho, že Smrt nebude ve skutečnosti tak krásná a svůdná bytost, jak jsem si ji vykreslil v jedné povídce.

Jak fungovala spolupráce s ilustrátorem?

Yara Pružince jsem znal ještě z kabaretu Zlatá kozačka, ale neznal jsem jeho tvorbu. V době hledání ilustrátora mi přišla do ruky kniha, ke které dělal obálku, byl to takovej pop art, mě nic neříkající. Nicméně jsem mu zavolal s tím, že bych potřeboval něco ve stylu českého symbolismu z přelomu 19. a 20. století a poslal jsem mu dvě povídky. Výsledek byl pro mě neuvěřitelný. Ilustrace dokonale souzněly s atmosférou knihy, Yaro v podstatě zviditelnil to, co bylo mezi řádky.

Máš nějaké čitelné vzory, nebo je tvůj literární svět neproniknutelnou spletí vlivů a vlastní invence?

Vzory jako takové nemám, vyhýbám se i poučkám o tom, jak psát, jakým chybám se vyhnout atd. Chci zůstat v co největší míře neovlivněný, i když to má samozřejmě své limity. Mám rád autory, u kterých se výjimečnost snoubí s nadčasovostí – cokoliv od Bulgakova, Gustava Meyrinka, Ladislava Klímy, Mervyna Peake. Ze současných je to China Mieville a z našich Anna Bolavá, její práce s češtinou je prostě kouzelná.

Kniha je graficky upravena, vytištěna, pokřtěna, co dál?

Tak konečně se v klidu najím, vyspím a pak zajdu na gastro, nechat si vyndat tu tasemnici.

A teď vážně… 

S Yarem uvažujeme o společném komiksu. Sám bych se rád vrátil k tématu snícího města ovládajícího své obyvatele z povídky „Město rodí přízraky“, a to na ploše většího formátu, než jsou povídky.  

shorimenavlnach.cz

kosmas.cz/knihy/296639/shorime-na-vlnach/

knihydobrovsky.cz/kniha/shorime-na-vlnach-380898806

Comments

comments

Vyhledat