ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN vyhrává Zalando Sustainability Award na kodaňském týdnu módy 

Zalando – přední evropská online platforma pro módu a životní styl – vyhlašuje vítěze třetí edice Zalando Sustainability Award v partnerství s kodaňským týdnem módy, kterým se stává ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN. Značka zaujala především svým přístupem k udržitelnosti a využitím inovativních technik barvení látek. Jde o třetí sezónu tříletého strategického partnerství mezi Zalandem a kodaňským týdnem módy, jehož středobodem je právě cena za udržitelnost. Jejím cílem je podněcovat módní značky ke zkoumání alternativních přístupů k designu či výrobě, aby tím přispěly k udržitelnějšímu módnímu průmyslu.

Kolekce představená na týdnu módy předvedla podle poroty ethos značky ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN recyklovat kdykoliv je to možné. Vítěz získá finanční odměnu ve výši €20.000 a společné partnerství se Zalandem, díky kterému vznikne exkluzivní kolekce, která se zaměří na hlubší řešení udržitelnosti materiálů, výroby, technologických řešení a dohledatelnosti. Zalando vybere širší selekci z AW22 kolekce představené na kodaňském týdnu módy a nabídne je svým více jak 46 milionům zákazníků na 23 trzích. 

Sara Diez, VP Category Women and Private Labels, Zalando SE říká: „Jedním ze stěžejních kritérií při výběru vítěze Ceny udržitelnosti byla kombinace módní důvěryhodnosti a udržitelnosti a značka ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN ji splňuje nejen výběrem materiálů, ale i nadčasovostí designu. Jako platforma chceme ovlivňovat udržitelnější rozhodnutí našich zákazníků a je skvělé, že nám chce být spousta značek na této cestě partnerem. Těšíme se na spolupráci s ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN a objevování udržitelných zlepšení a inovací tak, aby byla udržitelnost ještě více žádoucí než kdykoliv předtím. Se zaměřením na transparentnost a sdílení informací o dopadu použitých materiálů, doufáme, že udržitelnější volba bude pro zákazníky mnohem jednodušší.“

Tobias Birk Nielsen, kreativní ředitel v ISO.POETISM™ BY TOBIAS BIRK NIELSEN: „Jsem moc rád a poctěný, že jsem získal tuto cenu – opravdu to pro nás znamená mnoho! Být součástí Zalando Sustainability Award znamenalo vzácný proces učení a skvělou zkušenost. Po celou dobu přijímáme udržitelná rozhodnutí, která jsou přirozenou součástí celého procesu. Zaměřujeme se na to, jak vše implementovat interně ve všem, co děláme – od designu až po logistiku. Být součástí nás ale nakoplo komunikovat náš přístup nejen interně, ale i v rámci naší bubliny. Vyhrát cenu nás nejen ještě víc motivovalo, abychom v této cestě pokračovali, ale ještě nás pobídlo k ještě ambicióznější vizi udržitelnosti. Každý v mém týmu udělal neuvěřitelný kus práce s obrovským úsilím, navzdory všem dalším projektům, na kterých momentálně pracujeme. Takže jsem vděčný a opravdu pyšný, čeho jsme společně dosáhli!

Členka poroty Arizona Muse k tomu dodává: „Obrovská gratulace značce ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSE, která v Kodani předvedla úchvatnou a dojemnou show. Módní průmysl by se mohl od značky rozhodně učit, především v přístupu k minimálnímu dopadu na prostředí a nulovému odpadu, v závazku k environmentální a sociální odpovědnosti nebo v ambici k pozitivní změně v rámci spolupráce a  kolektivismu. Opravdu věřím, že móda se může stát planetou plnou pozitivně naladěných značek jako je ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN. 

Finalisté Fassbender a Tomorrow Denim byli porotou označeni jako příklady značek, které inspirují a integrují udržitelné postupy do celého dodavatelského řetězce, a vytváří jedinečné módní kousky, které jsou hvězdami každého šatníku. 

Kolekce finalistů Zalando Sustainability Award, které se představily na kodaňském týdnu módy hlavně digitálně, proběhly v Nikolaj Kunsthall, kostele v centru Kodaně v souladu s požadavky na ochranu zdraví v právě probíhající pandemii. Kolekce byly k vidění i v Zalando Greenhouse, digitálním showroomu, který umožnil všem na světě sledovat přehlídky v reálném čase. Virtuální prostor hostil i workshopy ‘Care & Repair s designérem Nikolajem Stormem a dánskou influencerkou Emilií Lilja, nebo ‘Styling More Sustainably” se Säker Stil a D&I editorkou Vogue Scandinavia Monou M. Ali, a představoval hub, ve kterém se návštěvníci mohli dozvědět detailní info o finalistech.

Cena za udržitelnost se dostala do pravidelného módního kalendáře. Vítěz edice SS22 Nikolaj Storm \je nyní dostupný i na webu Zalando, jeho kapsulová kolekce jako součást výhry bude představena v průběhu roku. 

 

  • Dlouhodobé odhodlání značky ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN odlišit se od konkurence vyčnívalo
  • ISO.POETISM BY TOBIAS BIRK NIELSEN a Zalando vytvoří exkluzivní kolekci, díky které budou společně dále zkoumat udržitelnější možnosti
  • Cena udržitelnosti Zalando Sustainability Award podněcuje módní značky ke zkoumání alternativních přístupů k designu či výrobě, aby tím přispěly k udržitelnějšímu módnímu průmyslu

O Zalandu:

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední evropská online platforma pro módu a životní styl. Byla založena v roce 2008 v Berlíně a nabízí módu od hlavy až po paty pro 45 milionů aktivních zákazníků na 23 trzích. Sortiment zahrnuje oděvy, obuv a doplňky. V portfolio mezinárodních značek nechybí nejznámější světová jména i místní značky. Naše platforma představuje kompletní nabídku módy pro inspiraci, inovace a interakci. Jako nejoblíbenější technologická společnost v Evropě stále hledáme digitální řešení pro všechny aspekty módy: pro naše zákazníky, partnery a všechny významné hráčce v příběhu společnosti Zalando. Naším cílem je stát se výchozím bodem pro oblast módy a udržitelnou platformou, která bude mít pozitivní dopad na planetu a její obyvatele.

O COPENHAGEN FASHION WEEK:

Copenhagen Fashion Week je největší týden módy, který se koná dvakrát ročně – v lednu/únoru a v srpnu. Týden módy každou sezónu přivítá přední média, nákupčí a lídry v oboru na tři dny prezentací, událostí po boku dvou dalších událostí – retailových veletrhů CIFF a Revolver. Hlavním zaměřením týdne, který chce inspirovat a pomoci ke změně,  módy je udržitelnost. V lednu 2020 představil kodaňský týden módy ambiciózní tříletý akční plán udržitelnosti, který představuje inovativní systém minimálních požadavků na značky, které chtějí být součástí oficiálního programu od roku 2023.  (www.copenhagenfashionweek.com).

 

Comments

comments

Vyhledat