Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Jaké produkty rostou na popularitě během karantény?

Image by <a href=Gerd Altmann from Pixabay">
Image by Gerd Altmann from Pixabay

Analýza online nákupního portálu Shopalike.cz: Poláci skládají puzzle, Maďaři zvedají činky, Češi a Slováci shánějí nákrčníky: jaké produkty rostou na popularitě během karantény?

 

Miliony lidí na celém světě musely během posledních pár týdnů či měsíců změnit své každodenní návyky. Mnozí musí většinu času trávit doma a tyto změny se přirozeně odrazily i na online nakupování. Evropská síť online nákupních platforem Shopalike se proto hlouběji podívala na chování svých uživatelů. Tato analýza ukazuje, o jaké typy produktů se v posledních týdnech nejvíce zvýšil zájem.

Které produkty v Česku nejvíce vzrostly na popularitě?*

 

Nákrčníky +14850%

Multifunkční šátky +6300%

Látky  +2737%

Rukavice  +2703%

Činky +577%

Basketbal +330%

Bandany +218%

Barvy na vlasy +132%

Záclony +118%

Rychlovarné konvice +100%

Nákrčníky, bandany a doma šité masky

Největší zájem projevili uživatelé Shopalike.cz v posledních týdnech o nákrčníky, kterých popularita ve srovnání s předešlým obdobím vzrostla až o 14850%. Za nákrčníky následují multifunkční šátky (+6300%) a látky s nárůstem popularity o 2737%. Tyto údaje, spolu se zjevným zvýšením zájmu o rukavice (+2703%) nebo bandany (+218%), by mohly naznačovat, že Češi k zakrývání obličeje a rukou využívají na trhu již dostupné produkty, jakož i doma šité masky, na což by mohl poukazovat výrazně zvýšený zájem o látky.

Image by 272447 from Pixabay

Doma v pohodlí a fit

Jak se říká, „ve zdravém těle zdravý duch“, a zřejmě proto Čechy od snahy zůstat fit neodradí ani zavřené posilovny. Sport se v průběhu uplynulých týdnů musel přesunout domů. Naznačuje to zvýšený zájem o činky (+577%) a to nejen v České republice. Analýza Shopalike ukazuje, že stejný trend je možné pozorovat i v jiných evropských zemích. Z venkovních sportů české uživatele zajímal zejména basketbal (+330%).

Množství času, které Češi momentálně tráví doma, by mohlo vysvětlovat i zvýšený zájem o záclony (+118%) či rychlovarné konvice (+100%). Zavřená kadeřnictví také pravděpodobně souvisí s nárůstem popularity barev na vlasy (+132%).

 

Posilování svalů i mozku – jaké produkty zajímají jiné Evropany?

Výsledky analýzy v dalších evropských zemích ukazují jeden zřejmý trend: lidé využívají karanténu na posilování svalů i mozků. Produktům, jejichž popularita v posledních týdnech narostla nejvíce, jasně kralují fitness potřeby a nářadí. Na zahnání nudy lidé kromě sportu, a například v Německu i pečení, využívají i logické hry, při kterých se člověk zabaví sám, například puzzle.

Které typy produktů nejvíce vzrostly na popularitě v dalších zemích Evropy?**

Dánsko: Posilovací lavice +3667%

Finsko: Puzzle +6550%

Francie: Dumbbelly +3295%

Itálie: Jednorázové rukavice +32200%

Maďarsko: Činky +16375%

Německo: Droždí +288000%

Polsko: Puzzle +4400%

Rakousko: Dumbbelly +12800%

Slovensko: Nákrčníky +8626%

Švédsko: Dumbbelly +521%

Zdroj: Shopalike.cz


*Poznámka: Data pocházejí z platformy Shopalike.cz a týkají se kategorií a typů produktů, které zaznamenaly největší nárůst popularity v období mezi 12.3.2020 – 5.4.2020 ve srovnání s předešlým obdobím stejné délky.

**Údaje o ostatních zemích pocházejí z platforem Shopalike a Ladenzeile v daných zemích. Časové rozmezí sběru dat se v různých zemích liší na základě lokálního vývoje událostí a zavedených opatření.

Comments

comments

Vyhledat