Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Práce studentů UMPRUM budou k vidění pouze online

Štěpán Mareš Unisex Digital Collection 2021 Ateliér Módní Tvorby UMPRUM
Štěpán Mareš Unisex Digital Collection 2021 Ateliér Módní Tvorby UMPRUM

Výstavy, o kterých obvykle na Protišedi píšeme, se letos nekonají. Naštěstí jsou k vidění alespoň studentské práce – aktuálně například Nejpozoruhodnější práce Artsemestru:

 

 

Artsemestr zima 2021
Nejpozoruhodnější práce Artsemestru

Klauzura během současné pandemické situace, kdy jsou veškeré ateliéry odkázány na distanční výuku, online konzultace a práci s nejběžněji dostupným materiálem, často bez možnosti využít dílenské nástroje, je skutečná výzva. Je obdivuhodné, jak pokorně a zodpovědně ke svým pracím studenti přistupovali, navzdory lockdownu a s ním spojenými komplikacemi. Někteří museli zcela změnit postup práce, zkoušet v izolovaných domácích podmínkách nové metody, zjednodušovat a extrahovat vlastní vize. Mnohé z projektů již na stávající situaci uzavřeného světa navazují a inspirují se jí, případně hledají řešení a zlehčující cesty pro nás pro všechny. Převážnou většinu letošních klauzur tak propojuje příklon k sociální tématice, etice a reflexe znevýhodněných.

Studentka Ateliéru architektury I Adéla Vavříková vytvořila originální řešení sociálního bydlení situovaného u trati pod kopcem Vítkov, ve kterém se využívá nepoužívaného dvorku za divadlem Ponec. Její projekt zohledňuje potřeby jedinců a rodin v nouzi, kteří se dostanou do krizové situace a potřebují sociální bydlení. Ubytováním, ovšem pro studenty, se zabývá další architektonický kolektivní projekt tří studentů Ateliéru architektury III, Kateřiny Suchánkové, Hugo Fekara a Evy Kvaššavové.  V klauzuře Virtual Dormitory aplikují algoritmus a výpočetní postupy k reorganizaci modulárních prostor umístěných na střeše nové budovy UMPRUM v Mikulandské ulici. Architektonické projekty uzavírá poetická vize Pomníku padlých mrakodrapů, ve kterém se  Hana Turnovská zamýšlí nad etikou neustálé demolice a nové výstavby výškových budov na Manhattanu a nabízí tak monument, který by připomínal ztraceného genia loci a padlé idey ztělesněné zbořenými mrakodrapy.

Velmi aktuálním v současné pandemické situaci je řešení klauzury od Daniela Pokorného z Ateliéru průmyslového designu, jehož zadáním byla Desi(g)nfekce – čistit, léčit pomocí designu. Výsledným řešením je autonomní robot, který dokáže samostatně dezinfikovat rozlehlé prostory včetně špatně dostupných míst. Naopak v Ateliéru produktového designu se studentce Karolíně Vintrové podařilo reflektovat a zhmotnit zpětnou vazbu vůči lidem, kteří nejen teď, kdy je pomoc slabším a nemocným obzvláště potřeba, ale celý svůj život nezištně pomáhají druhým. Lipová ratolest Znamení dobroty je tak symbolickým poděkováním všem, kdo nesobecky myslí na své okolí. O tom, že čas nyní běží zcela jinak, než jak jsme byli zvyklí, vypovídá klauzura Mariety Tedenacové z Ateliéru skla. V projektu Chronometer Series vytváří nový pohled na měření času a zamýšlí se vůbec nad tím, zda je v kontextu současného bezčasí, důležité mít čas neustále pod kontrolou.

Dvě studentky Ateliéru keramiky a porcelánu spojuje rodinná paměť a kořeny jiné kultury. Nonna Lorenz v keramické kolekci Carevna chlebovna reflektuje Ruskou tradici vězeňské kultury, folklór a její estetiku, která se propisuje na finální surový produkt a má také velkou výpovědní hodnotu o stavu politické situace v Rusku. Z rodinné anamnézy vychází i projekt Nová naděje Quynh Trang Tran, která svými komínky složeného oblečení s kontrastní glazurou odkazuje na situaci svých rodičů, kteří v 80. letech přijeli z Vietnamu do Československa.

V Ateliéru módní tvorby, kde bylo zadání zcela volné, vytvořil Štěpán Mareš módní řadu Unisex, která je specifická především svou neutralitou vůči pohlaví a ideálně cílí na nebinární jedince. Fiktivní brand vytvořila ve spolupráci s Terezou Saitz a Karolínou Matuškovou studentka Ateliéru designu oděvu a obuvi Alexandra Gnidiaková. Její projekt Persona se vyznačuje personifikací módního kousku, který je napojen na rodný list, jež zaznamenává veškeré kroky z výroby i následného života textilie. Snahou je probudit v majiteli a nositeli osobní pouto, které směřuje k podpoře slow fashion. Poněkud netradičně, v terénu, probíhala příprava klauzury Ateliéru textilní tvorby. Eliška Hanušová musela v přírodě sbírat orobinec, ze kterého následně experimentální formou s tímto  materiálem vytvářela obličejové objekty. Ty v sobě mají silnou nostalgii dětství, což byla i hlavní autorčina emoce při přípravě tohoto projektu s názvem Čas experimentu – vzpomeň na dětství.

Velmi osobní a intimní formou jsou dva deníky, které vznikly ve dvou ateliérech. Pod vedením Ateliéru ilustrace a grafiky vytvořila Jantra Šímová fiktivní Deník Oty Zadáka, který vložila do nalezeného sešitu. Dovyprávěla tak příběh, který možná nikdy nezačal, ale díky upcyklaci starého notesu, dostal druhou šanci i život Oty Zadáka. Druhý deník, tentokrát Data Diary vznikl na půdě Ateliéru grafického designu a vizuální komunikace. Zahraniční studentka Leslie Dunker nejprve pozorovala vlastní život a provedla kritickou analýzu, která napomohla převedení výstupních dat do originální formy vizuální komunikace.

Naopak rezignaci na klasickou formu klauzurní práce představuje guerillový projekt studenta Ateliéru tvorby písma a typografie, který si přeje vystupovat pod pseudonymem Pišta, malíř pokojů. V klauzuře s názvem Očista, svépomocí vymaloval typografický ateliér bílou barvu a doufá, že tato změna a přísun světla přinese všem kolegům pozitivní energii do dalšího semestru.

A studentka Thanh Mai Tranová z Ateliéru filmové a televizní grafiky se rozhodla oslavit 70. výročí ateliéru formou krátkého animovaného dokumentu Volné ruce, ve kterém zpovídá minulé studenty a bývalého pedagoga a hledá odpověď na častou otázku – může v komerční praxi přežít i autorský rukopis? Posledním představeným projektem je práce Evy Rotreklové z Ateliéru grafického designu a nových médií, která se ve videu Najdi patnáct rozdílů soustředí na fenomén soutěžení, který je v současném uměleckém světě často skloňován. Současný trend hodnocení kvality práce může být pro mnohé začínající umělce fatální.

 

Comments

comments

Vyhledat