Lenka Zajícová šéfredaktorkou prestižního lifestylové měsíčníku Marie Claire
Česká edice předního lifestylového měsíčníku Marie Claire má od srpna nové vedení. Do čela redakce usedla Lenka Zajícová, která stála u zrodu magazínu Instyle a má nemalé zkušenosti z mezinárodních redakcí prestižních titulů, mezi něž patří mimo jiné i Marie Claire USA a ELLE UK. Do mediálního domu Burda Praha se vrací po několika letech strávených v FTV Prima, kde se věnovala oblasti online a zpravodajství. Veronika Štefanová, bývalá šéfredaktorka, jež tuto pozici zastávala od loňského září, se rozhodla naplno věnovat svým vlastním aktivitám.
Burda Praha vybírala novou šéfredaktorku s důrazem na posílení publicistického obsahu časopisu. Ten je určený ambiciózním ženám, které požadují kvalitně zpracovaná publicistická témata, ale i novinky ze světa módy, krásy, cestování a dalších lifestylových témat. „Jsem velmi spokojená s naším výběrem Lenky na pozici nové šéfredaktorky. Lenka do časopisu přinese zkušenost ze zpravodajství a posílí tak jeho vizi dodávat ženám kvalitní zpravodajský a publicistický obsah vedle kreativně zpracovaných lifestylových témat. Její zkušenosti z oblasti online jsou také velkým přínosem, protože stejně jako u našich dalších titulů, i u Marie Claire se budeme zaměřovat na posílení všech digitálních kanálů,“ řekla Petra Fundová, generální ředitelka vydavatelství Burda Praha.
„Marie Claire je pro mě krásnou výzvou, které si velmi vážím. Jako nová šéfredaktorka se chci soustředit na sekci @work věnovanou úspěšným ženám a na kvalitní obsah, což ve spolupráci s Ludmilou Hamplovou, vedoucí publicistiky, nebude problém. Mým dalším úkolem je i posílení sociálních platforem a zdůraznění stability a půvabu tohoto titulu,“ řekla Lenka Zajícová.
Další novinkou v Marie Claire je příchod fashion directora Jana Boublíka. Ten v minulosti pracoval v módních redakcích časopisů vydavatelství Empresa Media a naposledy jako lifestyle reportér pro TV NOVA.
Časopis Marie Claire připravuje pro ženské publikum zajímavá témata nejen v rámci časopisu a svých digitálních kanálů, ale také v rámci dvou konferencí, které každoročně organizuje. „Marie Claire má za cíl zprostředkovávat zajímavé informace a také kontakty pro ženy, které zajímá podnikání a baví je jejich práce. Konference Women @work stejně jako rubrika @work představuje úspěšné ženy a jejich zkušenosti z podnikání. Druhá konference, nazvaná Dream Big, je určená pro ženy z generace mileniálů, které už od svého dětství používají informační technologie a sociální sítě jsou pro ně samozřejmou součástí života. Na konferenci se dozvědí, jak naplno využít svůj potenciál i možnosti v této oblasti, inspirovat se a získat nové, důležité kontakty,“ řekla Monika Szeroczyńska, publisherka lifestylové divize vydavatelství Burda Praha. Obě konference proběhnou v listopadu tohoto roku. Více na https://konference.marieclaire.cz