Look book kolekce MOSCHINO [tv] a H&M jako oslava rozmanitosti
V lookbooku kolekce MOSCHINO [tv] H&M shromáždil kreativní ředitel této oblíbené módní značky Jeremy Scott všechny své přátelé a ukázal veřejnosti pozitivitu, lásku a rozmanitost, které jsou srdcem jeho kolekce. Ta bude dostupná ve vybraných obchodech po celém světě a online na HM.com 8. listopadu.
„Pokaždé když navrhuji, myslím na své přátele. Lookbook MOSCHINO [tv] H&M jsem pojal jako večírek; oslavuje zábavu, pop, kreativitu a energii lidí i samotné kolekce,“ říká Jeremy Scott, kreativní ředitel značky MOSCHINO.
„Miluju, jak se Jeremymu v lookbooku podařilo zachytit duch kolekce MOSCHINO [tv] H&M. Je to nápadná a velmi hrdá kolekce, ve které si užijí zábavu úplně všichni, bez ohledu na to, kdo jste, nebo odkud pocházíte,“ říká Ann-Sofie Johansson, kreativní poradkyně H&M.
Na lookbooku se podíleli Jeremyho dlouhodobí spolupracovníci, fotograf Marcus Mam a stylistka Carlyne Cerf de Dudzeele.
Obrovskou energii kolekce MOSCHINO [tv] H&M v lookbooku nosí s typickým „pop glamourem“ MOSCHINO, street postojem a nadsázkou mimo jiné Aquaria – vítězka 10. série RuPaul’s Drag Race; Amiaya – dvojčata a influencerky Aya a Ami; Sakura Bready – asistentka Jeremyho Scotta v MOSCHINO a Pablo Olea – Jeremyho nejlepší přítel a vedoucí globálního PR a komunikace v MOSCHINO.
H&M také právě představilo giphy samolepky MOSCHINO [tv] H&M pro Instagram Stories, Snapchat a Messenger, takže je uživatelé mohou přidat k vlastnímu obsahu. Spolu s animovanými logy a symboly z kolekce obsahují také gify samotného Jeremyho, jak rozdává lásku z kolekce.