Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Lush otvírá nové obchody

foto Lush
foto Lush

Lush pokračuje v investicích  v Evropě, a to s několika novými koncepty.

 

První prodejna z koncepce Fresh & Flowers, otevřená 30. října v Paříži

 

V říjnu a listopadu 2019 otevírá značka čerstvé, ručně vyráběné kosmetiky, Lush, dveře dvou prodejen se zcela novou koncepcí – Fresh & Flowers v Paříži a Lush Perfume Library ve Florencii – a své druhé největší evropské prodejny v Mnichově. Nový velký obchod nemine ani Prahu. 

 

V době, kdy je více než kdy jindy potřebná revitalizace, mají tyto nové prodejny za cíl přivést na hlavní třídy v celé kontinentální Evropě více krásné kosmetiky, technologické inovace a kreativních osobních zážitků.

 

Nové koncepční obchody sledují úspěch nedávno otevřených „Nahatých prodejen Lush“ v Miláně, Berlíně, Manchesteru a Hongkongu a koncepční prodejny #LushLabs Bath Bomb v Tokiu.

 

Mnichovská prodejna Lush s maloobchodní plochou 689 metrů čtverečních na třech podlažích je největší maloobchodní investicí značky v Evropě po otevření největší prodejny na světě v Liverpoolu ve Velké Británii na začátku tohoto roku.

 

Na začátku října otevřela společnost nové prodejny na Clapham Junction a Paddington Station a pokračovala v expanzi ve Velké Británii.

 

| „V době, kdy se fyzický maloobchod dostává pod obrovský ekonomický tlak, jsme odhodláni pokračovat v investicích do koncepcí prodejen, které zcela mění pravidla hry. Budeme je otevírat na luxusních nákupních třídách a v obchodních centrech všude po světě, bez omezení geografickými hranicemi, s tím, jak se budou objevovat vhodné příležitosti. Zákazníkům chceme jejich prostřednictvím nabídnout inovace a nové zážitky.

 

Paul Wheatley, ředitel správy majetku společnosti Lush

 

Představujeme…

 

Lush Palladium

Dveře se otevřely, už není co skrývat! Zákazníci se mohou ponořit do světa vůní, barev, báječných čerstvých ingrediencí, kreativity a inovací do zbrusu nového nablýskaného obchůdku s čerstvou ručně vyráběnou kosmetikou, který je nyní se svými 120m2 největším obchodem Lush v České republice!

Mnozí si pamatují tísnění se v malých prostorách i předvánoční fronty vedoucí až ke vchodu do obchodního centra. Ale tomu už je konec –obchod Lush Palladium dostal nové prostory a úchvatný nový háv.

Co je nového?

Nejen, že oblíbené produkty dostaly zkrátka víc místa, ale zákazníky čeká i pár novinek. Mezi vším, pro co si do Palladia zákazníci rádi chodí, ať už jsou to produkty pro rozmazlování, očistu nebo pro péči o tělo, pleť i vlasy, najdou v obchůdku koutek věnovaný pořádání party. Zde se budou konat Charity Pot parties, přednášky a workshopy, ale i speciální večírky, které si již brzy budou moci zakoupit. Party koutek byl pro Lush navržený na míru a je připravený poskytnout útočistě i pro zákaznické konzultace.

Trocha britského kouzla uprostřed Prahy

Mnoho designových prvků, které v novém obchodě najdou, připomíná stylem vybavení vlajkovou loď Lush – největší obchod  v Liverpoolu. Nápady designéři čerpají z rozličných zdrojů, například koutek péče o pleť je inspirován klasickými anglickými kuchyněmi z 50. let 20. století a byl stvořen tak, aby se v něm zákazníci při svých konzultacích cítili v pohodě a pohodlí.

 

foto Lush

Není to jen tak obyčejný nábytek

Dřevěný nábytek, který je v obchodě k vidění, vyrobil Lush italský dodavatel z již jednou použitého dřeva, sloužícího dříve jako podlaha nebo jiného stavebního materiálu. Upcyklace v pravém slova smyslu!

Pracovní desky demo-stanic jsou z recyklovaného materiálu zvaného protomax, stvořeného z recyklovaných plastových víček. Podobně tak velké černé tabule nebo vršky a pracovní desky dalšího nábytku další dodavatel pro Lush vyrábí ze 100% recyklovaného plastu zpracováváním  rozličných typů použitých plastů, jako jsou například kelímky od jogurtů.

Krásná šamotová umyvadla získávají od anglického dodavatele, který se zaměřuje na ruční výrobu a udržování tradičních metod v tomto oboru a je jedním z nejstarších výrobců šamotových umyvadel vůbec.

Exkluzivně pro Palladium

Do Lush obchodů celého světa míří tuto zimu úchvatná nová řada parfémů z historie Lush a pouze v Lush Palladium si můžou zákazníci očichat a zakoupit vůně z Perfume Library  již nyní, skoro jako první na světě! Plejáda směsí esenciálních olejů ve smyslových uměleckých výtvorech z dílny Lush parfemářů, mezi kterými se najde i několik, které sdílí vůně s některými z oblíbených produktů.

Konečně také si zákazníci budou mít možnost koupit krásné, znovupoužitelné korkové krabičky na šampuky, které jsou vyrobeny z kůty korkového dubu pocházejícího z jižního Portugalska a jsou 100% přírodní a biologicky rozložitelné, jinde než v e-shopu, stejně jako několik dalších druhů koupelových olejů. To i mnoho dalšího čeká zákazníky v zbrusu nové prodejně Lush Palladium.

tší prodejna Lush v Evropě. Nová prodejna o rozloze 689 metrů čtverečních na třech podlažích je největší maloobchodní investicí značky v Evropě po otevření největšího prodejny na světě v Liverpoolu ve Velké Británii na začátku tohoto roku.

Prodejna Lush v Mnichově si klade za cíl přinést na hlavní ulici více inovací a kreativních zážitků než kdy dříve a bude domovem řady úžasných koncepcí a zbrusu nových exkluzivních produktů pro německý trh, včetně stálého květinářství prodávajícího místní a sezónní kytice, knihovny parfémů s exkluzivními parfémy a knihami o parfémech, kiosku s fair trade kávou a společenského prostoru pro aktivisty!

 

Dnes Lush působí ve 48 zemích prostřednictvích více než 900 prodejen, 38 webových stránek s e-shopy zasílajícími zboží po celém světě a globální sítí nativních aplikací, vysílacích kanálů a digitálních komunit ve více než 30 jazycích. www.lush.com

 

Comments

comments

Vyhledat