Od jeho představení roku 2007 bylo díky našim zákazníkům prostřednictvím krému Charity Pot věnováno malým organizacím a spolkům po celém světě přes 53 milionů liber (cca 1,6 miliardy Kč).
Z každého prodaného kelímku Charity Pot putuje 100 % ceny (bez DPH) na podporu drobných organizací, sdružení, kampaní a dalších dobročinných projektů, které se snaží prosadit skutečnou změnu, ale často obtížně získávají prostředky odjinud.
Charity Pot se prodává ve 35 zemích po celém světě, což zahrnuje práci místních koordinátorů v každé zemi.
Charity Pot u nás a na Slovensku…
V České republice a na Slovensku bylo doposud (od uvedení v roce 2014) prostřednictvím Charity Pot vybráno a věnován přes 3,5 mil. Kč. Podpořeno bylo zatím přes 55 organizací a projektů.
„Jsem moc ráda, že stojím u projektu Charity Pot v České republice od samého začátku. Za tu dobu jsem se setkala s opravdu zajímavými lidmi a velkým množstvím různorodých projektů. Je skvělé vidět, co všechny podpořené organizace dokázaly a jak dlouhou cestu urazily. Sledovat, jak se z malých projektů stávají organizace, které např. pomáhají měnit zákony, přicházejí s novými a novými kampaněmi a stále bojují za lepší svět, je pro mě opravdu inspirující.“ Bára Hranoš, PR & Charity Pot koordinátor, Lush ČR
Informace o zásadách udílení příspěvků z fondu Charity Pot najdete zde.