Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Mladá slovenská autorka Kristína Bukovčáková vystavuje v Karpuchina Gallery

EKOLOGICKÝ ŽALKRAJINA ŠKŮDCE a STRUKTURY – jsou klíčová slova výstavy slovenské autorky Kristíny Bukovčákové. 

 

Kristína Bukovčáková

Parallel Paralyzed Places Tour 

Kurátorka výstavy Mariana Pecháčková

  1. 8. 2021 – 16. 9. 2021

 

Vo svojej práci predstavujem moment prehodnocovania. Po tom, čo som si v začiatkoch tvorby prešla hľadaním romantického vzťahu človeka a krajiny, som sa prirodzene ocitla v dobe bezčasia a bezmocnosti; východisko hľadám v obraze bez ľudstva. “ – vysvětluje náměty svých obrazů Kristína Bukovčáková

 

Na výstavě Parallel Paralyzed Places Tour v Karpuchina Gallery představuje mladá slovenská autorka Kristína Bukovčáková (*1991), mimo jiné absolventka Ateliéru intermediální konfrontace na pražské UMPRUM, kurátorský výběr nejnovější obrazů, v nichž se jako hlavní téma objevuje motiv škůdců parazitujích na rostlinách, ovoci a zelenině. Ekologický žal spolu se strachem z možné i nemožné budoucnosti nutí autorku přehodnotit její dosavadní tvorbu a přesměrovat svůj zájem o romantický vztah člověka s krajinou ke krajině samotné. Bukovčáková se vymaňuje z předchozího zaměření na figurální malbu a skrze techniku airbrushe a otisků vytváří přírodní struktury, často kopírující odborné ilustrace ze starých atlasů chorob a škůdců. Napadeným organickým složkám však ponechává lidské tváře, stažené do komicky agresivních grimas, které mají jen zdůraznit všudypřítomnou zoufalost z nedostačující ráznosti bitvy proti klimatické krizi.

 

Organický charakter své tvorbě Bukovčáková dodává i skrze ignoranci plátna jako jediného vymezeného místa pro sebevyjádření a přesahuje malbou na zdi a podlahu galerie. Toxické barvy neduživého ovoce a zeleniny se volně přelévají do výstavního prostoru a pohlcují poslední vzduch, jen aby se mohly znovu narodit v podobě autonomních objektů ze dřeva, dalšího zástupného symbolu paralelně paralyzovaných míst. – Napsala o výstavě její kurátorka Mariana Pecháčková

 

“Súbor predstavuje živé, aj neživé štruktúry, oživenú flóru a biodiverzitu nášho sveta. Prirovnávam škodcov a patogény napádajúce rastlinstvo k súčasnému stavu krajiny a prírody, ktoré nemožno vnímať inak, ako dedičstvo, pričom nie sme schopní uchopiť a ani zvrátiť následky škodlivého činiteľa, keďže sme ním my sami. “ – dodává autorka. 

 

Comments

comments

Vyhledat