Na Plovárně otevřely trhy, zajít můžete pro potraviny i na plavbu po Vltavě

Pražané mají od soboty 6. června nové místo, kam zajít pro čerstvé a lokální suroviny. Na Plovárně se otevřely nové trhy, které každou sobotu od 8.00 do 14.00 hodin nabízejí prodejce s čerstvou zeleninou, lokálním pivem či místními víny.

foto Adam Čada
Nechybí ani bohatý doprovodný program jako například neplacený hlídaný dětský koutek či vyhlídkové plavby parníkem. Čím se trhy liší od ostatních a co mohou návštěvníci na místě koupit i ochutnat?

foto Adam Čada
„Trhy v posledních letech získaly obrovskou popularitu. Lidé se čím dál víc zajímají o původ a kvalitu potravin, podporují lokální dodavatele. Jít sobotní dopoledne na trh ale neznamená jen jít na nákup. Je to společenská události, příležitost vidět se s přáteli, strávit čas s rodinou. Chceme, aby se Trhy na Plovárně staly místem příjemných setkávání,“ představuje koncept Petr Utěkal, šéf marketingu společnosti Coloseum Restaurants, která Trhy na Plovárně pořádá.

foto Adam Čada
Trhy na Plovárně nabízí desítku prodejců. K ochutnání jsou například čerstvé ryby na grilu, streetfood či italské delikatesy. O nápoje se mimo jiné každou sobotu postará Pivovar Národní, který vaří vlastní pivo Lion v areálu Voršilského kláštera ze 17. století na Národní třídě.

foto Adam Čada
Kromě stánků čeká zájemce také třicetiminutová vyhlídková plavba parníkem po Vltavě, ta bude v sobotu 13. června zdarma. Každou sobotu bude zároveň k dispozici neplacený hlídaný dětský koutek. „Dětské koutky najdou hosté v našich restauracích, nemůžeme ho tedy opominout ani na venkovních trzích,“ doplňuje Petr Utěkal, šéf marketingu Coloseum Restaurants, a odhaluje i plány do budoucna: „Chtěl bych, aby se na Trzích na Plovárně konaly také koncerty, workshopy, nebo aby si lidé mohli zaskočit na něco dobrého i po práci ve všední den.“

foto Adam Čada