Nehera slaví 10 let znovuzrození značky
Deset let na trhu včera oslavila slovenská značka NEHERA retrospektivní módní show na bratislavském Náměstí Slobody. První na Slovensku. Průřez kolekcemi, které během deseti let oslovily fanoušky módy po celém světě, předvedly kromě modelek i známé slovenské osobnosti jako Táňa Pauhofová – spolu s Aňou Geislerovou tvář aktuální kolekce značky, Nela Pocisková, Ema a Soňa Müllerovy, Barbora Brusková, Sasha Gachulincová, ale i Kamila Filipčíková, která přehlídku otevřela nebo Filip Hrivňák, který přehlídku uzavřel.
NEHERA před deseti lety vsadila na funkční pohodlí, minimalismus a kvalitu a udržitelnost použitých materiálů. Tato strategie se značce vyplatila – našla si zákazníky po celém světě a mezi její největší trhy patří Japonsko, Čína nebo Jižní Korea. Své kolekce pravidelně představuje v Paříži na týdnu módy.
“Když jsme značku přebírali, měli jsme plány na její znovuzrození a hledali jsme cesty, jak jich nejlépe dosáhnout. Vyplatila se nám sázka na renomovaný kreativní tým, představení kreativního směru v Paříži a cesta jednoduchého designu a minimalismu s vysokým důrazem na kvalitu a inovativnost, který si snadno našel své zákazníky”, říká Bibiana Zdútová, šéfka značky NEHERA.
NEHERA se v posledních měsících oslovuje i publikum v České republice, kde se účastní Mercedes-Benz Prague Fashion Week a představuje se i v rámci vlastních pop up akcí.