Nová velká kolekce kožených batohů a kabelek Bagind 2020
Zakladatel značky Bagind, mladý vášnivý cestovatel a dobrodruh Lukáš Matějček uvádí nyní se svým týmem na trh novou kolekci Bagind 2020. Veškeré batohy, tašky a další doplňky značky Bagind jsou ručně vyráběné v Indii rodinnou firmou s dlouholetou tradicí, která sahá až do roku 1955. Aktuálně zařadili do nabídky čtyři nové střihy Hezkey, Urban, Tara a Indiana, a to hned ve třech barevných kombinacích, v černé, hnědé a extravagantnější růžové. Novinkou podzimní kolekce je kožený obal na iPad s názvem Naped.
Novinky pro muže i ženy
Na e-shopu i v kamenných prodejnách se objeví dva nové stylové batohy Hezkey a Urban. “Hezkey je určen spíše ženám, zatímco Urban je unisex a jedná se o velmi typický střih batohu, který nám doposud v nabídce chyběl,” vysvětluje brand manažer značky Radim Stezka. Střihy Tara a Indiana vznikly přirozeně na popud zákazníků, jsou to v podstatě zmenšeniny ze standardní nabídky. “Chtěli jsme ze střihu Tarano, které je spíš pro muže, udělat více unisex verzi kabelky, a tak jsme ho zmenšili a vznikla kabelka/taška přes rameno – Indiana,” popisuje Stezka. A naopak, z unisexové cestovní tašky Rodney vznikla dámská cestovní kabelka Tara, kterou odhadují jako budoucí bestseller.
Batoh Hezkey – hnědá, černá, růžová 2 990 Kč
Batoh Urban – hnědá, černá, růžová 2 990 Kč
Kabelka Indiana – hnědá, černá, růžová 1 990 Kč
Kabelka Tara – hnědá, černá, růžová 1 990 Kč
Obal na iPad Naped – hnědá, černá 1 390 Kč
O značce Bagind
Bagind je česká značka kožených výrobků vyráběných v Indii rodinnou výrobou podle tradičních metod z roku 1955. Batohy jsou vyráběné z kozí kůže opalované přírodním procesem bez použití chemických látek – stejně jak tomu bylo za starých časů. Jedná se o kvalitní kůži, která je odolná a spolehlivá. Značka funguje od roku 2017 a produkty jsou v prodeji v e-shopu a kamenných prodejnách v Praze, Brně a Ostravě. V roce 2019 obrat firmy šestinásobně vzrostl v porovnání s předchozím rokem, za dva a půl roku prodali zhruba 9000 kusů výrobků. V roce 2020 cílí na obrat 95 milionu korun. Aktuálně mají v nabídce kolem 70 originálních výrobků.
Více informací na webu, Facebooku či Instagramu.