Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Tip na první výstavu v GAVU

foto: pořadatel akce
foto: pořadatel akce

Poznámka k přístupnosti č. 1
Hana Chmelíková a Radka Bodzevič Doubravová
1. – 25. října, 2018
kurátorka: Magdalena Jadwiga Härtelova 

První ze série výstav Poznámka k přístupnosti, připravených pro akademický rok 2018/19 kurátorkou Magdalenou Jadwigou Härtelovou a střídajících studentské výstavy s výstavami renomovaných zahraničních umělců, uvede volnou řadu site specifických projektů sociálně angažovaného umění a institucionální kritiky. Výstava Hany Chmelíkové a Radky B. Doubravové, studentky a absolventky AVU, uvádí do galerie tvorbu, která je stále ještě často v akademickém prostředí doslova stavena do kouta -umění zabývající se mateřstvím. Hlavní otázka, kterou si umělkyně kladou, je pak vcelku univerzální: Kam se obrátit, když instituce a prostory, jež nám mají poskytnout konstruktivní kritiku a možnost reprezentace, zklamou? Projekt Chmelíkové a Doubravové navazuje na umělkyně patřící k feministické institucionální kritice a konceptuálnímu umění jako Mierle Laderman Ukeles a Mary Kelly, ve které umělkyně využívaly statusu umění a uměleckého prostoru k jakémusi hacknutí současného kapitalistického, patriarchálního systému, který devalvuje určité typy práce, tradičně označované jako ženské. Stejně jako výše zmiňované rané feministické umění, nejsou Chmelíková a Doubravová utrápené či naštvané na nespravedlnost. Jejich projekt pro Poznámky k přístupnosti je oslavou vitality komunit a míst, která rostou zanícené jako tráva skrze beton v těch nejméně očekávaných místech -pod kuchyňským stolem, u sporáku, na Messengeru mezi kojeními.

/FB EVENT/

Comments

comments

Vyhledat