TOMS Stand For Tomorrow: Stejná mise, nový darovací model

TOMS
TOMS

Značka TOMS je ve světě považována za průkopníka filantropie v podnikání. Od roku 2006 pomohla skrze svůj jednoduchý obchodní model generovat boty pro děti z chudých oblastí po celém světě, zajistit vyšetření zraku i oční operace lidem postiženým oční infekcí, ale i přispět k budování vodovodních systémů na pitnou vodu tam, kde je jí nedostatek. Více jak 94 milionů lidí se tak stalo součástí businessu, dnes už hnutí, které přispívá ke zlepšování lidských životů.

Po letitých zkušenostech v této oblasti představuje letos TOMS nový způsob fungování darovacího modelu. Od svého založení je brand úzce spojen se sociální odpovědností v podnikání a jinak tomu není ani nadále, kdy při zachování mise zlepšování lidských životů je dnes za každé vydělané 3 $, věnován 1 $ na aktivity spojené s posláním značky. Pro zajištění potřebného a správného zacílení těchto aktivit je v losangeleském TOMS headquateru zaměstnaný tým lidí, který se věnuje mapování potřeb, spolupracuje s neziskovými organizacemi a společně tak pomáhají podporovat tam, kde je to potřeba.

Snaha TOMS vytvářet lepší zítřky se tak nadále rozvíjí s cílem reflektovat problémy současného světa a hledat nová řešení k otázkám rezonujícím napříč společností. Každý nákup TOMS proto kromě radosti ze stylových bot přináší i radost z vyjádření podpory tématům, na kterých záleží.

Comments

comments

Vyhledat