TONI&GUY uvádí novou kolekci účesů s názvem LEGACY
V kolekci fotografií značka TONI&GUY představila střihy a barvy pro sezónu 2018/2019, které odkazují na slavné dědictví a odkaz společnosti.
První salon založil Toni Mascolo se svým bratrem Gaetanem roku 1963 v Londýně. Dnes je TONI&GUY celosvětovou sítí více než 600 zavedených salonů s jednotným mezinárodním školicím programem.
„Tvorba nové kolekce TONI&GUY LEGACY, na níž jsem spolupracovala s naším uměleckým týmem, pro mě byla srdeční záležitostí. Jejím prostřednictvím totiž oslavujeme pětapadesátiletou tradici vlasů, módy,dědictví a vzdělávání, tedy hodnot, které kdysi definoval můj otec,” přibližuje globální kreativní ředitelka Sacha Mascolo-Tarbuck. „Kampaň zobrazuje minulost, současnost i budoucnost prostřednictvím tří odlišných stylů. Nazvali jsme je Vintage, Contemporary a Creative – podle tří oblastí, v nichž se značce TONI&GUY nikdo nemůže rovnat.“
Na nové kampani Sacha opět spolupracovala s fotografem Jackem Eamesem, stylistkou Sarou Dunn a make-up artistkou Lan Nguyen. Pod jejím kreativním vedením tým vytvořil velkolepou sadu fotografií odvážných střihů a barev. Konečného dokonalého vzhledu bylo dosaženo s pomocí mnohokrát oceněné profesionální vlasové péče řady label.m.
Fotografie působí dojmem high-end luxusu, který ještě zvýrazňuje vrstvené oblečení z podzimní a zimní kolekce I-AM-CHEN nadějné návrhářky Zhi Chen. Kreativní vedení firmy se hrdě hlásí k fascinaci módou, což dokazuje i dlouholetá spolupráce s London Fashion Week. Při líčení byla hlavním cílem přirozenost, která jen zvýrazňuje individuální krásu jednotlivých modelek a modelů.
Účesové trendy jsou rozděleny do tří částí: Vintage, Contemporary a Creative.
- Vintage trend kdysi býval jen tvůrčí inspirací, časem se však přiblížil k současnosti a postupně se stává nadčasovou klasikou.
- Contemporary, to jsou střihy a barvy podle nejnovějších trendů, přitom běžně nositelné.
- Creative je prostorem pro progresivní přístup, čistým plátnem k sebevyjádření, tedy snem každého kadeřníka.
Kolekce fotografií oslavuje hloubku a záběr stylingu i nadání lidí, kteří stojí za úspěšnou společností řadící se mezi tzv. Superbrands. Poodhaluje nám tvůrčí ambice, díky nimž se firma drží mezi nejlepšími.
V rámci londýnské show MAINSTAGE (uvedení nové kolekce účesů TONI&GUY LEGACY pro rok 2019) se na přípravě podílely Barbora Kolenatá a Martina Šimáčková z pražských poboček. V backstage spolu s mezinárodním uměleckým týmem a kadeřníky z celého světa pracovaly na účesech modelek.