Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

V kampusu Vitra vyrostl deštníkový dům Kazuo Shinohary

V kampusu švýcarské značky Vitra mohou návštěvníci nově prozkoumat budovu Umbrella House japonského architekta Kazuo Shinohary (1925–2006), který je považován za jednoho z nejvýznamnějších japonských architektů druhé poloviny 20. století. Dům s charakteristickým tvarem střechy byl postavený v Tokiu v roce 1961. Nyní měl být zbourán, aby na svém místě ustoupil výstavbě silnice. Vitra se rozhodla budovu ilustrující moderní japonskou architekturu koupit a přemístit do kampusu ve Weil am Rhein, kde doplní další architektonické skvosty jako je VitraHaus dvojice Herzog a de Meuron, hasičská zbrojnice Zahy Hadid nebo Vitra Design Museum Franka Gehryho.

Dřevěný dům nabízí na čtvercovém půdorysu dostatek prostoru pro malou rodinu. Shinohara při navrhování domu vycházel z tradiční lidové architektury japonských domů a chrámů a poprvé přenesl některé motivy do obytné výstavby. Například pyramidový tvar střechy byl dříve k vidění pouze v chrámových komplexech. Při stavbě domu použil Shinohara záměrně levné materiály, jako jsou cementovláknité desky na fasádě. Dům Umbrella House byl v Japonsku v 60. letech 20. století novým a inspirativním příspěvkem k architektonickému diskurzu.

Na podlahové ploše 55 m2 se nachází kuchyň a jídelní stůl, obývací pokoj, koupelna a tradiční místnost tatami s 15 polovičními rohožemi tatami, která poskytovala obytné a spací prostory pro celou rodinu. Mírně vyvýšený pokoj tatami s rovným stropem lze od obývacího pokoje oddělit pěti posuvnými dveřmi (fusuma). Tisky japonského umělce Setsu Asakury na posuvných dveřích byly rovněž provedeny podle Shinoharových požadavků. Viditelná deštníková konstrukce střechy překlenuje vnitřní prostor ve výšce čtyř metrů, díky čemuž působí podlahová plocha větším dojmem. Žebřík umožňuje přístup do prostoru, který sloužil pro ukládání věcí. Nábytek navrhl sám Kazuo Shinohara a designér Katsuhiko Shiraishi. Dnes je dům zařízen směsí replik a původních kusů. Sám Shinohara dělil svou tvorbu do čtyř stylů, z nichž každý řešil jiné výzvy. Umbrella House, postavený v roce 1961 v tokijské rezidenční čtvrti Nerima, je nejmenší a jednou z posledních rezidencí z architektova tzv. Prvního stylu.

Dům postavený metodou dřevěných sloupků a trámů, byl v létě 2020 rozebrán a následně byly dřevěné konstrukce z japonského cypřiše, japonské borovice a oregonské borovice převezeny do Weil am Rhein. Rekonstrukce v areálu Vitra Campus začala v září 2021 v úzké spolupráci s Tokijským technologickým institutem a byla dokončena v létě 2022. Rolf Fehlbaum, emeritní předseda společnosti Vitra k tomu uvádí: „Přesun budovy může dávat smysl, pokud to její konstrukce snadno umožňuje, a samozřejmě musí zapadat do kontextu nového místa. Dům Umbrella House splňuje obě kritéria: je relativně snadno přemístitelný a navazuje na silnou japonskou přítomnost – Tadao Ando, SANAA a brzy i Tsuyoshi Tane – v kampusu Vitra.“

Od léta 2022 slouží budova jako místo pro komorní setkání v areálu kampusu Vitra a návštěvníkům umožní nahlédnout do významné ukázky moderní japonské architektury. Po geodetické kopuli od Buckminstera Fullera/George Howarda (1975) a čerpací stanici od Jeana Prouvé (1953) je to třetí historická budova, která v kampusu Vitra zapustí kořeny. Všechny tři rozšiřují chronologický horizont kampusu a vybízejí ke srovnání se stavbami současných architektů.

Comments

comments

Vyhledat