Vans se spojuje se světovými umělci
Partnerství s pěti světovými mladými umělci se stalo podkladem k aktuální kampani značky VANS. Fotograf Patrick O’Dell v ní vypráví příběh kreativity a osobního stylu napříč geografickými i uměleckými hranicemi.
Svůj osobní styl, jehož nezbytnou součástí je značka VANS, prezentují:
Mia Carucci, umělkyně a dýdžejka
Latinskoamerické kořeny a kulturně odlišná výchova ovlivňují kreativní práci této umělkyně a dýdžejky. Mia začínala jako vinylová DJ a své znalosti pro digging budovala analogovou cestu. Svým specifickým výběrem a kombinací žánrů inspiruje posluchače pravidelné rozhlasové show v NTS a jako dýdžejka pro Virgin Party v Los Angeles, kde je na měsíční residenci.
Matt McCormick, multižánrový umělec
Výtvarník, sochař a fotograf, spisovatel a designér z Los Angeles umně ovládá všechna kreativní média. Ve svých dílech je inspirován západoamerickými motivy a duchem Kalifornie.
Rosey Jones , ilustrátorka
Dny tráví kreslením, malováním nebo fotografováním. Vystudovaná fotografka s vášní pro holanské umělce nejradši vyjadřujé své dojmy a pocity ilustrací. Za nutný způsob sebevyjádření považuje i cestování a svůj osobní styl.
Tyson Peterson, skateboardista
Vynikající skateboardista je nejnovějším členem stáje Vans. Svou kreativitu a dovednosti projevuje nejen na prkně, ale i ve svém nenuceném způsobu oblékání.
Quiñ, zpěvačka a producentka
Zpěvačka a hudební producentka z Los Angeles. Když zrovna nepracuje s ostatními multitalentovanými umělci, produkuje skvělé tracky, jako její poslední Remind Me.
Sik-K, rappper
Rapper a stylový influencer z korejského Seoulu v nedávné době vydal své nové solové album Trapart. Působí také jako člen uskupení H1GHR MUSIC. Jeho unikátní módní styl je inspirován lidmi, které potkává při svých cestách.