VANS UVÁDÍ KAMPAŇ „THESE PROJECTS ARE ADS FOR CREATIVITY“

 Umělci a umělkyně (zleva po směru hodinových ručiček): Chris Johanson, Alex Jenkins, Chris Martin, Gaudmother, Annabell Lee a Start From Zero
Umělci a umělkyně (zleva po směru hodinových ručiček): Chris Johanson, Alex Jenkins, Chris Martin, Gaudmother, Annabell Lee a Start From Zero

Vans, globální ikona kreativního sebevyjádření, uvádí kampaň s názvem These Projects Are Ads for Creativity, ve které vyzdvihuje umělce a jejich kreativitu ve všech možných podobách. Značka navazuje na své poslání přispívat k umělecké různorodosti a ve své nové kampani dala prostor celé řadě kreativců ukázat se světu a tvořit to, co je opravdu baví – ať už jsou to kresby, sochy, hudební klipy, vlastní návrhy tenisek, digitální animace a mnoho dalšího.

 

Místo konvenční reklamy se Vans rozhodl věnovat prostředky na podporu opravdové kreativity a umožnit umělcům zhmotnit své originální představy ve všech možných i nemožných podobách. Ze stránky vans.eu/offthewall se tak díky této kampani stane inspirativní digitální prostor, který přispěje k objevování nových forem kreativity po celý zbytek roku.

 

Umělci a umělkyně (zleva): Start From Zero, Eloise Dörr a Lalese Stamps

 

V představované kampani Vans staví do popředí samotné umělce a jejich příběhy a vybízí své fanoušky, aby neváhali také experimentovat s novými formami kreativity. Ať už jde o umělkyni Rewinu Beshue ze San Francisca a její pestrobarevné malby, ve kterých se věnuje vyobrazení času, prostoru a reality, Annabell Lee se svými zářivě malovanými polštáři, které odráží její výraznou osobnost, fotografa Anthonyho Acostu z LA a díla z jeho vlastní tmavé komory, nebo precizní dřevařskou práci hongkongského umělce Start from Zero, tato nová kampaň zrcadlí šíři kreativních interpretací v rámci různorodé umělecké komunity po celém světě. Přispěním každého jednoho z nich tak vzniká jedinečné kolektivní dílo.

 

Evropský kontinent dále reprezentují londýnští umělci Alex Jenkins a Eloise Dörr. Alex Jenkins ve svých ilustracích a komiksech plných barev často satiricky nahlíží na aktuální témata. Pro tento projekt zvěčnil jednu ze svých komiksových postav v podobě téměr dvoumetrové sklolaminátové sochy. Eloise Dörr je zase skaterka a umělkyně, jejíž tvorba se často prolíná právě se skateboardingem. V rámci projektu se pak rozhodla vytvořit triptych z pomalovaných skateboardů.

 

„Místo reklam, které o kreativitě jen mluví, jsme se rozhodli podpořit reálné umění ve všech jeho podobách. Jednoduše jsme dali kreativcům z celého světa prostor tvořit,“ vysvětluje záměr značky globální umělecký manažer Rob Teague. „Vznikly tak kresby, malby, hudba, sochy, videa, skateparky, šílené animace, podivná surfová prkna a další umělecké kreace, které jsme si ani nedovedli představit. Místo tradiční reklamy jsme se jako značka rozhodli jít vlastní cestou a podpořit celé spektrum umělců a jejich kreativní tvorbu. O tom ostatně je i sama značka Vans – nechceme o kreativitě jen mluvit, ale aktivně se na ní podílet skrze naše produkty, umělecké platformy i konkrétní kampaně.“

 

Tato kreativní cesta bude pokračovat po celý rok na stránkách společnosti Vans, kde vznikne celý digitální prostor pro globální projekty, které vyprávějí příběhy umělců a inspirují fanoušky k vlastní tvorbě v podobě, která zrcadlí jejich duši. Celá kampaň je k zhlédnutí na stránce vans.eu/offthewall. Své vlastní příspěvky pak můžete sdílet na sociálních sítích pod hashtagem #OffTheWall.

 

Comments

comments

Vyhledat