Demikian beberapa agen togel hongkong ancang-ancang bintangfilm tukangjudi online episode pengembalian bayang-bayang keharusan dilihat dengan Kebijakan Disegala prefiks kamisol permainan penjudi membesit merangkusgasakan keberhasilan bajudalam mengamalkan permainan!

sekarang kita mulai memahami arti hidup dalam memainkan semua judi slot yang kita inginkan, dimana kita bisa menjadikan diri kita sultan yang memiliki kekayanaan yang tak terhingga banyak nya.

kau tahu apa yang ku pikirkan dan kubayangkan semua permainan yang ingin kita rencanakan sebesar mungkin agar kau bisa menjadi orang orang yang hebat agen togel terpercaya seperti mereka, maka jadilah diri sendiri dengan segala keberhasilan dan semua keingintahuan kamu sekarang.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

Výsledky cen Vinyla: Oliver Torr, Ursula Sereghy a Heartnoize

Deska Roku Oliver Torr Libor Galia
Deska Roku Oliver Torr Libor Galia

Uspěli i hudební publicistka Maria Pyatkina a mladí producenti Johannes Tröstler a Pavla Bastlová

Vítězové XI. ročníku hudebních cen Vinyla byli vyhlášeni v průběhu slavnostního večera ve středu 23. února v pražském Lucerna Music Baru. Za Desku roku kritici zvolili album Fragility of Context od elektronického producenta Olivera Torra. Objevem roku je experimentátorka Ursula Sereghy. Počinem roku jsou aktivity promotérského kolektivu Heartnoize Promotion. Cenu Jany „Apačky“ Grygarové za publicistiku si odnesla redaktorka časopisu Full Moon Maria Pyatkina. V rámci letos poprvé vyhlášené výzvy Bastl Electronic Track pro mladé producenty a producentky do 25 let porota vybrala Johannese Tröstlera a Pavla Bastlovou.

„U Desky i Objevu se jedná o sólové projekty, které mohly vznikat nezávisle na pandemii i v úplné izolaci. Oba umělci do alb otisknuli svůj osobní příběh a životní zkušenost. Pro Olivera Torra byla tvorba desky regulérní terapií, Ursula Sereghy na nahrávce připravované v diskomfortu chaty hledala nové způsoby, jak žít a tvořit,“ říká za koordinátory Vinyly Pavel Uretšlégr.

 

Vedle tradičních kategorií došlo i na ocenění za publicistiku, tedy na II. ročník ceny Jany „Apačky” Grygarové. „Z devíti přihlášených mladých autorů a autorek do 27 let porota jednohlasně vybrala redaktorku magazínu Full Moon, Marii Pyatkinu,” dodává za organizátory Tomáš Grombíř. Složitější rozhodování porotci měli při vyhodnocování I. ročníku výzvy Bastl Electronic Track, kde vybírali celkem ze 27 skladeb a nakonec se shodli na jménech Johannes Tröstler a Pavla Bastlová. „Vinyla nechce být jen instituce, která udílí ceny, ale daleko víc nám jde o dlouhodobé vytváření podmínek, které tuzemským tvůrcům pomáhají v dalším rozvoji. Dvěma vítězům výzvy ve spolupráci s Bastl Instruments dále poskytneme mentorskou a technickou podporu k vytvoření autorského EP, včetně zapůjčení nástrojů, propagace a koncertů,“ upřesňuje Grombíř.

 

Ocenění ve všech kategoriích obdrželi věcné ceny, nástroje od společnosti Bastl Instruments, která je od letošního ročníku novým hlavním partnerem cen Vinyla. „Naše firma vyrostla z energie alternativního, nemainstreamového hudebního a uměleckého prostředí a vždy byla jeho součástí. Spolupráce s Vinylou je tak pro nás zcela přirozeným krokem, jak scéně část této energie vracet a zároveň sami sobě dělat radost. Myslím, že oceněná hudba i počiny mluví samy za sebe velmi sebevědomě. Za nás bych snad jen dodal, že jména zúčastněných neměla na umístění žádný vliv,” říká Viktor Piorecký ze společnosti Bastl Instruments.

 

Tradiční vizuál limitované stokusové série LP desky obsahuje po jedné skladbě od všech nominovaných, shrnuje podstatné počiny tuzemské scény a zároveň slouží jako základní ocenění pro vítěze ve všech kategoriích. Letos jej připravil Tadeáš Polák z Ateliéru Environment na FaVU VUT v Brně, který působí také v kapele Severní nástupiště.

Slavnostním vyhlášením cen Vinyla v pražském Lucerna Music Baru, kterým jako moderátor provedl Saša Michailidis, letošní ceny Vinyla opět nekončí. „Hudební ceny Vinyla už dávno nejsou jednorázovou událostí spojenou pouze s jedním slavnostním večerem v Praze. Aktuálně vyšel třetí díl čtyřdílného podcastu Území ozvěn od Anety Martínkové, loňské historicky první laureátky Ceny Jany ‚Apačky‘ Grygarové. Během letošního roku dále připravujeme sérii přednášek a koncertů pod hlavičkou Průběžný festival Vinyla a zopakujeme i úspěšné vzdělávací workshopy,“ dodává za organizátory Vinyly Pavel Uretšlégr.

Ocenění umělcům v kategorii Deska, Objev a Počin roku předali současní členové Rady hudebních cen Vinyla Karel Veselý, Zdeněk Lichnovský a Aneta Martínková. Rada funguje jako odborný garant a ideově formuje směřování ceny – především každoročně sestavuje porotu a dohlíží na regulérní průběh. Porotu pro ročník 2021 tvoří 31 aktivních hudebních novinářů.

V porotě pro mladé hudební publicisty/ky zasedli Miloš Hroch, Eva Klíčová, Pavel Turek a kolektiv Trigger (Mary C, Dora Rodriguez a Adéla Sobotková). Porotu pro výběr mladých producentů a producentek do 25 let tvořili Natálie Pleváková, Sára Vondrášková (Never Sol), Ondřej Mikula (Aid Kid), Ondřej Lasák a Matěj Kotouček.

Komentář k výsledkům od porotců ceny Vinyla

Karel Veselý k ocenění Deska roku – Oliver Torr

Na Fragility of Context vykročil Oliver Torr z komunity elektronického undergroundu k širšímu posluchačskému spektru, aniž by ale zaprodal svoje hledačství. Představuje se na ní jako tvůrce, který je schopný o svých nahrávkách přemýšlet konceptuálně a Fragility of Context se skvěle poslouchá jako celek. Vrstevnatá nahrávka střídá experimentální beaty, ambient i melancholické písničkářství, Torr nechává do tvůrčího procesu promlouvat náhodu, používá vůbec poprvé svůj hlas a také zapisuje do písňových textur své úzkosti spojené s dobou jejího vzniku. Fragility of Context je výjimečná lockdownová deska, která nesklouzává do otravného sebezpytu, ale snaží se formulovat obecnější statement o mrtvém čase prvního pandemického roku.

Aneta Martínková k ocenění Objev roku – Ursula Sereghy

Experimentální hudebnici Ursule Sereghy se na debutovém albu OK Box povedla mimořádná věc – zcela unikátním a inovativním hudebním jazykem zprostředkovává pocity, které v pandemické realitě sdílí velké množství lidí. Odcizení zažitého životního rytmu, hledání nových způsobů jak se radovat – to všechno jsou témata, která se odráží v imaginativní elektronické desce nahrané v chatě mimo civilizaci. Ursula Sereghy vnesla se svou hudbou na scénu vědomí, že rozpad starých pořádků umožňuje překalibrovat pozornost. A naslouchat novým podnětům.

Zdeněk Lichnovský k ocenění Počin roku – aktivity Heartnoize Promotion

V období, kdy jsou možnosti živé kultury omezené, či přímo zastavené, se jim dařily malé zázraky. Producentský tým Heartnoize Promotion dováží už skoro dekádu do Čech aktuální jména světové alternativy. Nejinak tomu bylo i loni, ať už se jedná o vystoupení Squid, Ichiko Aoby či Anny von Hausswolff, spolupráce na akcích Jednota Polom, Alternativa festival, Moody Moon Noize a Žižkovská noc, případně rozjetí vlastní klubové noci s titulem Šelest. Letošní výhledy slibují další posun, kterým jenom potvrzují shodu poroty na ocenění Počin roku 2021.

Odborná porota k Ceně Jany „Apačky“ Grygarové – Maria Pyatkina

Ve druhém ročníku publicistické Ceny Jany „Apačky“ Grygarové zvítězila Maria Pyatkina. Čtyřčlenná porota (ve složení Miloš Hroch, kolektiv Trigger v zastoupení Mary C, Pavel Turek, Eva Klíčová) ocenila především její reportáže o ruské indie scéně. Pyatkina dokázala publicisticky suverénním stylem vylíčit ruskou progresivní scénu v širokém záběru historických, kulturních i sociálních kontextů. Cenná je její interpretace variant progresivních žánrů mimo jejich obvyklou anglofonní – případně evropskou scénu. Její reportáže zaujmou i pozorností, kterou věnuje tvůrčím strategiím jednotlivých umělců v nesvobodných politických poměrech.

Odborná porota k vítězům výzvy Bastl Electronic Track

Pavla Bastlová (Tokyo Drift) – Agony and Ivory

Výrazová úspornost Pavly Bastlové (Tokyo Drift) může vést při povrchním poslechu k rychlým soudům. Odevzdaný hlas pohlcují potemnělé ambientní plochy, ze kterých vystupují jen narkoticky utlumené trapové hi-haty a střídmě použité auto-moto samply. Všechna ta žánrová i estetická klišé jsou ale použita s obdivuhodnou sebedisciplínou, výjimečným aranžérským citem a zjevnou sebereflexí. V hlavě nám tak ještě dlouho zůstane vtahující vokální melodie i překvapení z toho, jak procítěně může znít zvuk skřípajících pneumatik.

Johannes Tröstler (DJ Bingo) – maybe it’s a ghost or maybe it’s just a draft…

Provzdušněná kompozice Johannese Tröstlera (DJ Bingo) mezi přihlášenými skladbami ční svou až bezelstnou lehkostí a důrazem na mikroskopicky jemné detaily. Tröstlerova melancholická introspekce nevede k sebelítosti a uzavření se před světem – místo toho nás v doprovodu hřejivě emotivních syntezátorů, které se citlivě prolínají akustickou kytarou a záplavou hravě použitých konkrétních zvuků, s otevřenou náručí zve do svého utopicky-pohádkového světa.

Další informace a kompletní nominace najdete na http://vinyla.cz/

 

Comments

comments

Vyhledat