Zalando s novou kampaní v hlavní roli s Táňou Pauhofovou

Zalando, přední evropská destinace pro módu a životní styl, spouští lokální verzi letní kampaně se slovenskou herečkou Táňou Pauhofovou. Kampaň vyvinutá speciálně pro český a slovenský trh reflektuje porozumění místní kultuře, zvykům i humoru.
Kampaň se volně inspiruje typickým českým (a slovenským) letním víkendem a útěkem z města na venkovskou chalupu, v jednoduchosti a v nalezení radosti v zdánlivě malých životních okamžicích. Jde o okouzlující a ironické ztvárnění známých letních scenérií, obohacené o svěží a moderní módní looky dostupné na Zalandu.
V této nové lokální kampani se Zalando spojilo s velmi známou herečkou v obou zemích, Táňou Pauhofovou, která je uznávaná nejen pro své herecké umění, ale i pro svůj vztah k módě, sebevědomí a nenucený styl. „Mám velkou radost, že jsem se mohla poprvé stát součástí kampaně Zalando. Léto miluji – jeho lehkost, barvy i chvíle strávené s rodinou a přáteli v přírodě. Téma kampaně mi tak bylo velmi blízké a věřím, se tu letní radost a bezstarostnost podařilo i na vizuálech, které jsme společně vytvořili,“ říká Táňa Pauhofová.
Od chaotického příjezdu na chalupu se sbalenými kufry v ruce, přes přípravu jídla v nepředvídatelném počasí až po vodní aktivity a zakončení dne pohodovou hrou karet – každý okamžik je zachycen prostřednictvím kulturně relevantních vizuálů, se kterými se můžete ztotožnit. Osm unikátních kampaňových fotografií oživuje tyto scény v kombinaci s vtipnými a dojemnými titulky, jako například: „Co si vezmu na sebe na plavbu po Jihočeském moři?“ – hravým odkazem na český smysl pro humor a místní geografii.
Kampaň představuje širokou nabídku stylů dostupných na Zalando přizpůsobených každodenním příležitostem, se zvláštním zaměřením na publikum nad 35 let, které si cení pohodlí, nadčasové elegance a autentických zážitků. Výsledkem je kampaň, která působí reálně, inspirativně a výrazně lokálně. Zalando zve zákazníky k objevení podstaty léta – prostřednictvím módy, která odpovídá danému okamžiku i náladě.

Foto: Zalando, Táňa Pauhofová
Přečtěte si také:
Zalando zavádí věrnostní program Plus pro české zákazníky