Zalando slaví 1. výročí kategorie Pre-owned
Zalando slaví 1. výročí kategorie Pre-owned s působivou kampaní ŽÁDNÝ DRAMA a s doslova hvězdným stylem
- Pre-owned – móda z druhé ruky – v sobě pojí udržitelnější nakupování s širokou módní nabídkou a tradičními výhodami Zalanda.
- Kampaň představuje rovněž hvězdná jména jako muzikanta tik-tokera a zpěváka Lubalina, zpěvačku Camille Lellouche nebo tanečnici Valentinu Verniu, kteří budou v Pre-owned sekci prodávat módní kousky ze svého vlastního šatníku.
„Žádný drama“ oslavuje nejen roční výročí existence možnosti vyměňovat oblečení z druhé ruky za kredit na Zalando, ale také jednoduchost, se kterou uživatelé mohou vyhledávat a vyměňovat svoje oblečení a zpestřit si šatník jedinečnými poklady.
Dnešním dnem startuje kampaň „Žádný drama“, která přináší celkový záběr napříč PR, sociálními médii a televizí a objeví se ve 12 zemích jako například Německu, Itálii nebo Belgii. Televizní spoty, které režírovala Alice Moitié, našly inspiraci v každodenních „dramatech“ známých každému, kdo kdy nakupoval oblečení z druhé ruky online. Jako kontrast prezentují výhody, které nabízí jednoduché nakupování v sekci Pre-owned na Zalandu. Doprava a vrácení zdarma, jednoduché platební možnosti, zajištěná kvalita prodejního oblečení a hladký digitální průběh celého nákupu je stejný jako při nákupu běžného Zalando sortimentu. Žádné drama se nekoná.
Další třešničkou na dortu prvního výročí je zapojení řady herců, kteří se rozhodli přidat pár svých jedinečných kousků do svěží nabídky Pre-owned a rozšířit tak výběr módy z druhé ruky. Nejen jejich fanoušci si je mohou na Zalandu jednoduše koupit. Mezi drama znalé herce jsou třeba herec Omar Rudberg, herečka Julia Wieniawa, LGBTQA+ aktivistka Lola Rodriguez, a italský herec Pietro Turano. Kolekce oblečení z druhé ruky přímo od celebrit je k mání od 27. září a fanoušci mohou přímo nakupovat přes odkazy na sociálních sítích Zalanda, které je zavedou k originálním kouskům svých hrdinů.
„Pre-owned hraje zásadní roli v naší cestě za tím se stát odrazovým můstkem pro módu“, říká Torben Hansen, viceprezident pro Recommerce. „Během posledního roku jsme získali velmi pozitivní zpětnou vazbu na celou Pre-owned sekci – zákazníci si cení vysokou uživatelskou pohodlnost celého nákupu. To je také důvodem, proč jsme v kampani zdůraznili především jednoduchost celého procesu. ,Žádný drama’ představuje to, o čem celá naše Pre-owned uživatelská zkušenost je – spojení radosti z nakupování, módních trendů a možnosti sebevyjádření s udržitelnějším přístupem k módě a výjimečnou pohodlností celého procesu.“
Natalie Wills, marketingová ředitelka Zalanda, dodává: „Pre-owned: Žádný drama posouvá Zalando Pre-owned ještě dál. Kampaň má demonstrovat, jak v Pre-owned kombinujeme jedinečnost nakupování s dlouhodobě udržitelným chováním. Nikdy nebylo nakupování módy z druhé ruky tak snadné. Věříme, že že naše kampaň ukazuje, jak Zalando Pre-owned pomáhá naším zákazníkům osvěžit svůj šatník a ruku s ruce s tím zvýšit důležitost oblečení z druhé ruky v módním průmyslu.”
Web:
https://www.zalando.cz/pre-owned-zeny/?order=activation_date
#ZalandoPreowned
YT videa:
CAMILLE: https://www.youtube.com/watch?v=hxWCBtJHxsQ
LUBALIN: https://www.youtube.com/watch?v=ZfRqNYFMwzY
VALENTINA: https://www.youtube.com/watch?v=NDzu4Pf-AW8
O ZALANDU
Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední Evropskou online platformou módy a životního stylu. Společnost byla založena v Berlíně v roce 2008 a přináší kompletní módní zážitek pro 45 milionů aktivních zákazníků, v 23 různých trzích, kde nabízí oblečení, boty, doplňky a kosmetiku.