Zalando slaví 1. výročí kategorie Pre-owned

Behind the scenes with Lubalin for Zalando’s Pre-Owned Campaign, ‘Drama Free,’ which aims to showcase Zalando’s convenient solutions for Pre-Owned lovers, captured by photographer Marlen Stahlhuth.
Behind the scenes with Lubalin for Zalando’s Pre-Owned Campaign, ‘Drama Free,’ which aims to showcase Zalando’s convenient solutions for Pre-Owned lovers, captured by photographer Marlen Stahlhuth.

Zalando slaví 1. výročí kategorie Pre-owned s působivou kampaní ŽÁDNÝ DRAMA a s doslova hvězdným stylem

pastedGraphic.png

  • Pre-owned – móda z druhé ruky – v sobě pojí udržitelnější nakupování s širokou módní nabídkou a tradičními výhodami Zalanda.
  • Kampaň představuje rovněž hvězdná jména jako muzikanta tik-tokera a zpěváka Lubalina, zpěvačku Camille Lellouche nebo tanečnici Valentinu Verniu,  kteří budou v Pre-owned sekci prodávat módní kousky ze svého vlastního šatníku.

 

„Žádný drama“ oslavuje nejen roční výročí existence možnosti vyměňovat oblečení z druhé ruky za kredit na Zalando, ale také jednoduchost, se kterou uživatelé mohou vyhledávat a vyměňovat svoje oblečení a zpestřit si šatník jedinečnými poklady. 

Dnešním dnem startuje kampaň „Žádný drama“, která přináší celkový záběr napříč PR, sociálními médii a televizí a objeví se ve 12 zemích jako například Německu, Itálii nebo Belgii. Televizní spoty, které režírovala Alice Moitié, našly inspiraci v každodenních „dramatech“ známých každému, kdo kdy nakupoval oblečení z druhé ruky online. Jako kontrast prezentují výhody, které nabízí jednoduché nakupování v sekci Pre-owned na Zalandu. Doprava a vrácení zdarma, jednoduché platební možnosti, zajištěná kvalita prodejního oblečení a hladký digitální průběh celého nákupu je stejný jako při nákupu běžného Zalando sortimentu. Žádné drama se nekoná. 

Italian Dancer, Valentina Vernia for Zalando’s Pre-Owned Campaign, ‘Drama Free,’ which aims to showcase Zalando’s convenient solutions for Pre-Owned lovers, captured by photographer Alice Moitié.

Další třešničkou na dortu prvního výročí je zapojení řady herců, kteří se rozhodli přidat pár svých jedinečných kousků do svěží nabídky Pre-owned a rozšířit tak výběr módy z druhé ruky. Nejen jejich fanoušci si je mohou na Zalandu jednoduše koupit. Mezi drama znalé herce jsou třeba herec Omar Rudberg, herečka Julia Wieniawa, LGBTQA+ aktivistka Lola Rodriguez, a italský herec Pietro Turano. Kolekce oblečení z druhé ruky přímo od celebrit je k mání od 27. září a fanoušci mohou přímo nakupovat přes odkazy na sociálních sítích Zalanda, které je zavedou k originálním kouskům svých hrdinů.

Pre-owned hraje zásadní roli v naší cestě za tím se stát odrazovým můstkem pro módu“, říká Torben Hansen, viceprezident pro Recommerce. „Během posledního roku jsme získali velmi pozitivní zpětnou vazbu na celou Pre-owned sekci – zákazníci si cení vysokou uživatelskou pohodlnost celého nákupu. To je také důvodem, proč jsme v kampani zdůraznili především jednoduchost celého procesu. ,Žádný drama’ představuje to, o čem celá naše Pre-owned uživatelská zkušenost je – spojení radosti z nakupování, módních trendů a možnosti sebevyjádření s udržitelnějším přístupem k módě a výjimečnou pohodlností celého procesu.“

Natalie Wills, marketingová ředitelka Zalanda, dodává: Pre-owned: Žádný drama posouvá Zalando Pre-owned ještě dál. Kampaň má demonstrovat, jak v Pre-owned kombinujeme jedinečnost nakupování s dlouhodobě udržitelným chováním. Nikdy nebylo nakupování módy z druhé ruky tak snadné. Věříme, že že naše kampaň ukazuje, jak Zalando Pre-owned pomáhá naším zákazníkům osvěžit svůj šatník a ruku s ruce s tím zvýšit důležitost oblečení z druhé ruky v módním průmyslu.”

Web:

https://www.zalando.cz/pre-owned-zeny/?order=activation_date

#ZalandoPreowned

YT videa:

CAMILLE: https://www.youtube.com/watch?v=hxWCBtJHxsQ

LUBALIN: https://www.youtube.com/watch?v=ZfRqNYFMwzY

VALENTINA: https://www.youtube.com/watch?v=NDzu4Pf-AW8

O ZALANDU

Zalando (https://corporate.zalando.com) je přední Evropskou online platformou módy a životního stylu. Společnost byla založena v Berlíně v roce 2008 a přináší kompletní módní zážitek pro 45 milionů aktivních zákazníků, v 23 různých trzích, kde nabízí oblečení, boty, doplňky a kosmetiku.

Comments

comments

Vyhledat