Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

500 dnů do olympiády! Eurosport představuje nové logo

 

 

Olympijské hry se blíží. Už ani 500 dnů nás nedělí od chvíle, kdy na Olympijském stadionu v Tokiu zavlaje vlajka s pěti kruhy. Televizní stanice Eurosport při té příležitosti představila své logo pro tuto událost.

 

Tvůrčí centrum Eurosportu hledalo při návrhu loga cestu, která by propojila západní kulturu s východní a zároveň mohla přinášet příběhy všech sportů. Inspiraci našla v Manze – originálním japonském komiksu zaměřeném na dospělé i děti.

 

„Zavázali jsme se, že nabídneme zážitky z her v takovém měřítku jako nikdy v minulosti. Budeme smělí a zapojíme více lidí na více obrazovkách, nabídneme každou minutu, každý sport a každého sportovce her,“ říká JB Perrette, prezident a výkonný ředitel Discovery International.

 

„Chtěli jsme, aby naše logo Tokio 2020 bylo jedinečným symbolem, který bude zahrnovat a respektovat japonskou kulturu, a aby se zároveň stalo okamžitě rozpoznatelným a rezonovalo s miliony lidí, kteří budou sledovat hry napříč Evropou,“ dodává George Aivazoglou, viceprezident Eurosportu pro marketing.

Během příštích 18 měsíců bude nové logo podporovat marketingovou kampaň Eurosportu směřující k Tokiu 2020. Zahajovací ceremoniál Letních olympijských her v Tokiu 2020 se uskuteční vpátek 24. července a hry budou pokračovat až do 9. srpna.

Do olympiády sice zbývá ještě několik stovek dnů. Pro většinu sportovců je to ale velké téma už dnes. Stejně jako beach volejbalisté Ondřej Perušič a David Schweiner totiž bojují v kvalifikaci. foto Jana Mensarova

 

Comments

comments

Vyhledat