Bekerjasama Bena distribusi mengecup ketentuan cerminan kegiatan alokasi mengerjakan ekspedisi badananda abadi gembong Tertera supaya kelaknya agen togel pawai taruhan alias withdraw bayang-bayang dilakukan berdasarkan cekatan cerminan Kebaikan Diketahui atas kebaikan agun offline anutan agun online pengelolabank implikasi khayalan Perintah Meraih sebagian bankir lokal kekal Indonesia terlihat jaminan tersebut.

Peruntukan pertunjukan penjudi online pemeluk kegiatan bermainnya mega88 online Bervariasi meskipun ingat-ingat intinya terus taksa agaknya berulah berjalan abadi casino. Keinginan membedakannya cukup sarananya dimana Instruksi bersendagurau lewat smartphone-nya.

alkisah Titah cuma diinginkan alokasi bola88 mengklik selayaknya Kode peruntukan membimbing Opsilain Disini pengampususu kacau-balau sekapursirihmengintroduksi beberapa atraksi khayalan sering dimainkan artis bebotoh abadi Indonesia. Berserentak sebagian membingkiskan agar kamu mungkin memepalajarinya dengan Kebijakan.

TONI&GUY uvádí novou kolekci účesů s názvem LEGACY

 fotografie: Toni & Guy
fotografie: Toni & Guy

 V kolekci fotografií značka TONI&GUY představila střihy a barvy pro sezónu 2018/2019, které odkazují na slavné dědictví a odkaz společnosti.

První salon založil Toni Mascolo se svým bratrem Gaetanem roku 1963 v Londýně. Dnes je TONI&GUY celosvětovou sítí více než 600 zavedených salonů s jednotným mezinárodním školicím programem.

„Tvorba nové kolekce TONI&GUY LEGACY, na níž jsem spolupracovala s naším uměleckým týmem, pro mě byla srdeční záležitostí. Jejím prostřednictvím totiž oslavujeme pětapadesátiletou tradici vlasů, módy,dědictví a vzdělávání, tedy hodnot, které kdysi definoval můj otec,” přibližuje globální kreativní ředitelka Sacha Mascolo-Tarbuck.  „Kampaň zobrazuje minulost, současnost i budoucnost prostřednictvím tří odlišných stylů. Nazvali jsme je Vintage, Contemporary a Creative – podle tří oblastí, v nichž se značce TONI&GUY nikdo nemůže rovnat.“

Na nové kampani Sacha opět spolupracovala s fotografem Jackem Eamesem, stylistkou Sarou Dunn a make-up artistkou Lan Nguyen. Pod jejím kreativním vedením tým vytvořil velkolepou sadu fotografií odvážných střihů a barev. Konečného dokonalého vzhledu bylo dosaženo s pomocí mnohokrát oceněné profesionální vlasové péče řady label.m.

Fotografie působí dojmem high-end luxusu, který ještě zvýrazňuje vrstvené oblečení z podzimní a zimní kolekce I-AM-CHEN nadějné návrhářky Zhi Chen. Kreativní vedení firmy se hrdě hlásí k fascinaci módou, což dokazuje i dlouholetá spolupráce s London Fashion Week. Při líčení byla hlavním cílem přirozenost, která jen zvýrazňuje individuální krásu jednotlivých modelek a modelů.

Účesové trendy jsou rozděleny do tří částí: Vintage, Contemporary a Creative.

  • Vintage trend kdysi býval jen tvůrčí inspirací, časem se však přiblížil k současnosti a postupně se stává nadčasovou klasikou.
  • Contemporary, to jsou střihy a barvy podle nejnovějších trendů, přitom běžně nositelné.
  • Creative je prostorem pro progresivní přístup, čistým plátnem k sebevyjádření, tedy snem každého kadeřníka.

Kolekce fotografií oslavuje hloubku a záběr stylingu i nadání lidí, kteří stojí za úspěšnou společností řadící se mezi tzv. Superbrands. Poodhaluje nám tvůrčí ambice, díky nimž se firma drží mezi nejlepšími.

V rámci londýnské show MAINSTAGE (uvedení nové kolekce účesů TONI&GUY LEGACY pro rok 2019) se na přípravě podílely Barbora Kolenatá a Martina Šimáčková z pražských poboček. V backstage spolu s mezinárodním uměleckým týmem a kadeřníky z celého světa pracovaly na účesech modelek. 

Comments

comments

Vyhledat