6 U pro home office

Fotografie od uživatele Daria Shevtsova ze služby Pexels
Fotografie od uživatele Daria Shevtsova ze služby Pexels

Pro někoho z nás je home office skvělá, mnozí ale trochu bojují s organizací.

Motivace se vytrácí, všeho je moc, je to nezvyklé… odkdy dokdy jste v práci? Co to udělá za pár dní? Proč máte na stole chaos a co s těmi maily? Všechno se dá řešit.

Tady jsou naše tipy, jak si to usnadnit:

Powered by WordArt.com

Ukliďte si stůl

Pokud budete hledat propisku pod haldou papírů soupeřících o vaši pozornost, bude vás to rozptylovat. začněte jako dobří kuchaři – ukliďte a na stole nechte jen to, co budete nezbytně potřebovat. Možná to nebude vůbec nic.

Uspořádejte si plochu

Milion souborů a ikonek na ploše vašeho počítače vám ztíží soustředění. Stejně tak přetékající inboc vašeho emailu, kde pokaždé hledáte mezi JEŠTĚ NEVYŘEŠENÝMI maily. Pryč s nimi! Do složek, podložek, i do koše.

Uklidněte se

K práci se snažte přistupovat v klidu. Ano, děje se hodně nepříjemných věcí. Ale nenechte chaos, aby zničil vaši práci.

Usaďte se dobře

Kroucení na kuchyňské židli vás bude po osmi hodinách mrzet. Práce z postele vypadá atraktivně na fotkách, ale vaše záda skučí. Sedněte si co nejergonomičtěji, zrovna teď nechcete mít zdravotní problémy. A ani potom.

Umyjte se

Zní to jako trivialita, ale sednout si k práci po sprše a vyšičtění zubů, v něčem jiném, než v čem jste celou noc spali, vám dodá energii.

Užijte si to

Nemusíte se vztekat v dopravě. Neztrácíte drahocenný čas. Žádný dress code ani vztekání se ve firemní kuchyňce, kdo zas nechal ve dřezu hrníček. Pracujete v pohodlí svého domova. Je to na vás.

Comments

comments

Vyhledat